Beoordeeld op 27 december 2017

• Verbleef: december 2017, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
911Iman, Manager van Sofitel Cairo El Gezirah, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 december 2017

Beoordeeld op 22 oktober 2017 via mobiele applicatie

Prachtig hotel. Vriendelijk personeel. Zeer goed eten. Heerlijk om buiten te ontbijten aan de Nijl. Personeel helpt je graag met excursies etc. Wij waren op zakenreis dus geen idee wat de kosten waren. Alcohol is wel heel duur in het restaurant en bar. Lunch is echt een aanrader. De Spa is heerlijk!
Echt een aanrader!

Verbleef: november 2016, reisde voor zaken
911Iman, Manager van Sofitel Cairo El Gezirah, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 oktober 2017

Bonjour,
Le agradecemos enormemente sus comentarios en relación a su estancia en Sofitel Cairo El Gezirah. Es siempre un placer recibir comentarios positivos.

Reciba un cordial saludo.

Responsabile Qualità

Beoordeeld op 22 augustus 2016 via mobiele applicatie

Goed hotel voor een paar dagen de stad in te gaan. Ligt op rustige plek. Kamers zijn oud en worden niet heel goed schoongemaakt. Wel bed en vloer. Maar wc borstel is echt heeeeeel vies met resten van vorige gasten. Douche in het bad met als gevolg de gehele douche nat. Er is geen putje in de badkamer. Verder goed eten vriendelijke staff. Receptie erg professional. Veilig binnen het hotel. Buiten blijft t opletten. Meteen als je buiten het hotel komt al! Voor echt 5 sterren een paar tientjes meer naar de four seasons.

Verbleef: augustus 2016, reisde met vrienden
911Iman, Manager van Sofitel Cairo El Gezirah, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 augustus 2016

Bonjour Valued Guest,

First of all thank you for your review! The whole Sofitel Cairo- El Gezirah team as well as the hotel management will be looking forward to your next visit.

Allow me to sincerely apologize to your goodself for failing to meet your expectations with regard to some of the hotel services whilst at the same time I thank you for taking the time to bring this issue to our attention.

I do hope that we will have the opportunity once again to serve you in the very near future.

Cordially;

Quality Manager

Beoordeeld op 26 juni 2016

We zijn goed onjtvangen door de Host Nermeen en zal ik daarom dit Hotel meer gebruiken.
Het een prachtig Hotel met goede facilities voor mijn als zakelijk gebruik ik het ieder kan aanbevelen.
Top Hotel en bediening.

• Verbleef: mei 2016, reisde voor zaken
911Iman, Manager van Sofitel Cairo El Gezirah, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 juni 2016

Dear Valued Guest,

It was our pleasure having the chance to have you with us.

We are glad to hear you fully enjoyed your experience at the hotel. It is always a great pleasure to receive such compliments, as it truly serves as a motivational factor in striving to achieve excellence.

We all look forward to be of service to you once again at Sofitel Cairo-El Gezirah.

Sincerely yours,

Quality Manager

Beoordeeld op 14 maart 2016

Een geweldige ervaring om midden in Cairo zo een mooie rustige plek te vinden. Personeel is uitermate gastvrij en behulpzaam. Eten in de verschillende restaurants is uitstekend alsook het verblijf aan het mooie zwembad. Hier wordt je op je wenken bediend en heb je een prachtig uitzicht op de Nijl. Men serveert er lunch en drankjes aan je ligbed. Kamer zijn keurig, prima bed en ruim. Sanitair kan beter voor een vijfsterren hotel. Echt een aanrader!

• Verbleef: maart 2016, reisde met een partner
911Iman, Manager van Sofitel Cairo El Gezirah, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 maart 2016

Sehr geehrter Gast

wir danken Ihnen vielmals für Ihre Anmerkungen zu Ihrem Aufenthalt im Sofitel Cairo El Gezirah.

Wir hoffen, Sie schon bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.

Mit herzlichen Grüßen