12 december 2017 beoordeeld

Natuurlijk slaapt iedereen hier maar een nachtje, wachtend op het vliegtuig naar huis. Onpersoonlijk is dit grote hotel dan ook, en overspoeld door Chinezen.
De kamers waren prima, heel schoon en van alle gemakken voorzien. Het bed sliep lekker. De ontbijtzaal was in de kelder gelegen, met uitzicht op het zwembad in een centraal gelegen plein. Op zich was het eten prima, maar ook hier weer Chinezen, die zich gedragen als sprinkhanen, omdat ze in zo'n grote getale alle voorraad leeghalen. Het is moeilijk je weg te vinden tussen hen door.

• Verbleef: november 2017, reisde met vrienden
LePassageCairo, Executive office van Le Passage Cairo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 december 2017

Dear Corine v,
Please let me thank you for posting your precious review about Le Passage Cairo Hotel and Casino on Trip Advisor.
We are interested to express our happiness that we succeeded getting your satisfaction that has increased our positive spirit and motivated the whole team to continue offering dedicated service to our valued-guests.
Last but not least, we do hope to see you again soon in our hotel.
Stay connected with us via our Facebook Fan page : Le Passage Cairo Hotel & Casino.
Warm regards

1 mei 2017 beoordeeld

Goed hotel vlakbij de luchthaven, ideaal voor lange layover. Uitermate vriendelijk personeel vooral in restaurant en bar. Mooi zwembad. Handige gratis airport shuttle.
Mooi zwembad. Kamers prima in orde.

• Verbleef: december 2016, reisde met een partner
LePassageCairo, Executive office van Le Passage Cairo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 mei 2017

Dear Linda G,
Many thanks for your kind words following your recent stay at Le Passage Cairo Hotel and Casino.
We are so proud to read that you loved your stay with us.
We do appreciate your compliments with regards to the service delivery.
We look forward to welcoming you back at Le Passage Cairo Hotel and Casino.
Stay connected with us via our Facebook Fan page : Le Passage Cairo Hotel &Casino.
Warm regards,

3 januari 2017 beoordeeld

Het hotel is vlakbij het vliegveld, wat erg handig is als je net uit een vlucht komt. Het heeft hele goede service en aardige mensen. Het heeft nette kamers, en een uitgebreid ontbijt buffet. Er is voor ieder wat te vinden. De shuttlebus is erg handig, deze brengt je van het vliegveld naar het hotel en andersom.

• Verbleef: december 2016, reisde met familie
LePassageCairo, Executive office van Le Passage Cairo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 januari 2017

Dear Mr. Saidbico,

We are so proud to read that you loved your stay with us.
We do appreciate your compliments with regards to the service delivery.
We are interested to express our happiness that we succeeded getting your satisfaction that have increased our positive spirit and motivated the whole team to continue offering dedicated service to our valued-guests.
We look forward to welcoming you back at Le Passage Cairo Hotel and Casino.
Warm regards,

19 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed hotel, nette kamers. Met 3 personen op kamer, dus goed bed bijgeplaatst. Wel gevraagd om 3e handdoek en laken voor het 3e bed.
Ontbijt uitgebreid en de manager van het ontbijtrestaurant die dag( 12 nov.) was vriendelijk en erg gastvrij.

Verbleef: november 2016, reisde met vrienden
LePassageCairo, Executive Office van Le Passage Cairo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 november 2016

Dear dubrovnik2015,

Thank you for taking the time to write this kind review on Trip Advisor, we appreciate your feedback.
We are delighted to hear that you have enjoyed your stay at our Hotel.
It is always a great pleasure to receive such compliments, as it truly serves as motivational factor in striving to achieve excellence, we will make sure to deliver your comments to our concerned departments and all the team.
Looking forward to welcoming you soon.
Stay connected with us via our Facebook Fan page :Le Passage Cairo Hotel &Casino.

Warm Regards,
Executive Office

13 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel is een prima tussenstop wanneer je aankomt op het vliegveld. Het heeft alles wat een vermoeide reiziger nodig heeft. Schone kamers, goede bedden, zwembad, sauna, gym, restaurants en flexibele vriendelijke staf. Shuttelbus brengt je op en neer naar airport (5 minuten). Voor aankomst wel even melden...

Verbleef: oktober 2015, reisde voor zaken
LePassageCairo, Sales & Marketing Department van Le Passage Cairo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 oktober 2015

Dear our Valued Guest,

Please let me thank you for posting your precious review about your respectable stay at Le Passage Cairo Hotel & Casino on Trip Advisor.
We are delighted of your stay in our hotel following it by excellent rating and nice words favor our services & facilities hence, we are interested to express our happiness that we succeeded getting your satisfaction that have increased our positive spirit and motivated the whole team to continue offering dedicated service to our valued-guests.
Last but not least, we do hope to see you again with your beloved ones wishing to keep Le Passage Cairo Hotel & Casino in your good memory.

Management Team
Le Passage Cairo Hotel & Casino