Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.628)
Beoordelingen filteren
1.628 resultaten
Waardering van reizigers
677
698
172
49
32
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
677
698
172
49
32
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 1.628 beoordelingen
Beoordeeld op 28 augustus 2016

We verbleven hier 5 dagen en 4 nachten. Het hotel biedt alle luxe dat een mens kan bedenken, soms is de organisatie wat chaotisch maar er is snel een oplossing voor de problemen. De kamer was groot met een kingsize bed, de badkamer had alleen een bad en geen afzonderlijke douche. Een veiligheidsprobleem is dat de traphal (nooduitgang) waren afgesloten op onze verdieping en dat we alleen via de lift zich konden verplaatsen. Het hotel oogt modern en heeft alle nutsvoorzieningen. Aan te raden voor een verblijf in Seoul Korea.

Datum van verblijf: mei 2016
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Freddy V
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
GrandAmbassadorSeoul, 제너럴 매니저 van Grand Ambassador Seoul associated with Pullman, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 augustus 2016
Google-vertaling

Dear Freddy V,

We very much appreciate your comments regarding your stay at Grand Ambassador Seoul associated with Pullman. It is always a pleasure for us to receive positive feedback.
I will definitely share your comments with all of our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Again, we highly appreciate your feedback as it will assist us in becoming better at what we do. As with any business like ours, the greatest advertising we can have is word of mouth from satisfied customer. It’s our goal to retain you as a satisfied customer and look forward to welcoming you soon when you visit us again on your next trip to Seoul.
Thank you very much.

Bruce Lee
General Manager
Grand Ambassador Seoul associated with Pullman

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 3 december 2014

Geweldig hotel, midden in GangNam. Uitstekend eten, zowel ontbijt als diner. Kamers zijn schoon, vriendelijk personeel. In de omgeving zeer veel eettentjes, voornamelijk in de straatjes net achter de hoofdstraten.

Datum van verblijf: januari 2014
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
1  Bedank Voyager448
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
GrandAmbassadorSeoul, 제너럴 매니저 van Grand Ambassador Seoul associated with Pullman, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 december 2014
Google-vertaling

Dear Voyager448,

Thank you for taking time to tell us about your experience at Grand Ambassador Seoul associated with Pullman. It is always a pleasure to receive positive feedback and I am glad that you enjoyed your stay with us especially the location of the hotel, food service as well as our staff.

I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.

Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.

Sincerely,

Nam-Wook Kim
General Manager
Grand Ambassador Seoul associated with Pullman

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 2 september 2018

Datum van verblijf: augustus 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
GrandAmbassadorSeoul, 제너럴 매니저 van Grand Ambassador Seoul associated with Pullman, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 september 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 20 augustus 2018 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: augustus 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
GrandAmbassadorSeoul, 제너럴 매니저 van Grand Ambassador Seoul associated with Pullman, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 september 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 17 augustus 2018 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: augustus 2018
Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
GrandAmbassadorSeoul, 제너럴 매니저 van Grand Ambassador Seoul associated with Pullman, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 september 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken