Beoordeeld op 18 mei 2016 via mobiele applicatie

we verbleven hier 3 nachten.
erg goed. zeer vriendelijk personeel.
mooie ruime kamers.
eten erg lekker.
minpuntje is (dat wisten we) dat het geen zwembad en fitness heeft. In Yangon is genoeg te zien om daar 3 nachten te vertoeven.

Datum van verblijf: april 2016
Yeoh N, General Manager van Best Western Chinatown Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 mei 2016

Dear Bernadette Clinge,

Thank you for your support to The BEST WESTERN Chinatown Hotel Yangon and the kind review following your stay.

We look forward to welcoming you on your next visit, whether it's for business or leisure, or both.

Best wishes,

Beoordeeld op 7 januari 2016

Na een lange reis een zeer vriendelijke ontvangst, hartelijk. Fijne kamers met uitzicht op de mooiste pagode van de stad.
Na een rondreis door Myanmar kwamen we nog een nacht slapen. We werden als goede vrienden welkom geheten en kregen zelfs nog mooiere kamers
Op loopafstand van het hotel de Chinese wijk met veel straatverkopers. Ook een overdekte markt met kleding, houtsnijwerk en sieraden
Eten in dit hotel? Zeker doen!

Datum van verblijf: januari 2016
Yeoh N, General Manager van Best Western Chinatown Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 januari 2016

Dear Carolien,

Thank you so much for the five star review!

We are absolutely delighted that everything had gone well during your stay and look forward to the opportunity of welcoming you the next time you visit our lovely city.

Kind regards,

Beoordeeld op 30 december 2015

Mooi hotel, schoon, eerste dag kregen we een gratis upgrade en mochten we al om 08:00 uur inchecken. Heel goed ontbijt, zekere voor Myanmaarse begrippen. Het hotel ligt midden in china town en vlakbij kun je 's avonds buiten een biertje drinken en allerlei hapjes bestellen. Goede wifi.

Datum van verblijf: november 2015
Yeoh N, General Manager van Best Western Chinatown Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 januari 2016

Dear Wilma,

Thank you again for taking time to sum up some of the highlights of your recent stay and sharing them here on TripAdvisor.

We look forward to welcoming you back the next time you visit, be it for business or leisure.

Best wishes,

Beoordeeld op 19 november 2015 via mobiele applicatie

Op zich een modern hotel, maar niet zoals wij dat gewend zijn in Europa. Het tapijt maakt het een beetje onhygiënisch en de kleuren zijn heel bond. Verder is het wel schoon en midden in het centrum. Het eten is matig, maar het ontbijt redelijk uitgebreid. Het beste aan het hotel is eigelijk het personeel. Internet werkt ook prima.

Datum van verblijf: november 2015
Beoordeeld op 24 oktober 2015 via mobiele applicatie

Wij hebben het hotel als ontzettend goed ervaren.
Goede schone kamer, erg goed ontbijt, personeel deed erg zijn best.
Niet veel uitnodigende restaurants in de buurt.
In het hotel gegeten, goede keus.
Alles bij elkaar genomen, plezierig hotel, aanrader.

Datum van verblijf: oktober 2015
Yeoh N, General Manager van Best Western Chinatown Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 oktober 2015

Dear Guest,

Warm Greetings from The BEST WESTERN Chinatown Hotel, and hope you are well.

Thank you very much for your recent patronage at our hotel, and for taking time to share your stay comments in TripAdvisor's feedback forum.

I am happy to hear that you have enjoyed our guests services and product offerings.

We do hope to have the opportunity to serve you again, on your next visit back to Yangon.

Yours sincerely,