Beoordeeld op 30 augustus 2018

Eerste stop in Myanmar was in dit hotel waar ik 2 nachten bleef. Zeer vriendelijke ontvangst en snelle checkin. Ruime kamers met alle faciliteiten en een mooie view op zwembad en de grote pagode.
Ontbijt is lekker en voldoende. Gezellige lounge met mooi terras en verzorgde drankjes. In de kelder van het hotel is er een leuke bar. Downtown ligt op een dik halfuur stappen dus je neemt hiervoor best een taxi.

Datum van verblijf: augustus 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Prachaya P, Director of Rooms / Hotel's Executive Committee van Chatrium Hotel Royal Lake Yangon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 augustus 2018

Dear RikvbGent,

Mingalarbar!
Thank you for taking time to write the review here on TripAdvisor. We appreciate that you have shared feedback and comments on your experience with us. Whilst we are delighted that you satisfied overall services at our hotel especially FAST CHECK-IN & FRIENDLINESS OF OUR FRONT DESK TEAM, spacious room with all facilities, BEAUTIFUL VIEW OF OUR SWIMMING POOL & THE FAMOUS SHWEDAGON PAGODA FROM YOUR ROOM, tasty & sufficient breakfast, COZY LOBBY LOUNGE & ITS TERRACE, good location of our hotel and our nicest bar, Rizzoli Bar.

Chatrium Hotel Royal Lake Yangon is lucky to have such a great team. And certainly we will maintain “one of the best 5 star hotels in Myanmar”.

We look forward to welcoming you again at Chatrium Hotel Royal Lake Yangon on your next visit in Myanmar.

Best regards,
Prachaya Puengpanich (Ned)
Director of Rooms / Hotel’s Executive Committee
prachaya.pue@chatrium.com

Beoordeeld op 6 april 2018

Hotel in koloniale stijl. De kamer waar ik in verbleef was ruim maar is aan heropfrissing toe. Mini-terrasje. Het personeel was wel prima, heel behulpzaam en vriendelijk. Het eten heel lekker. De ligging is heel centraal en je hebt zichten op het meer. Een heel mooi zwembad maar met te weinig ligzetels.

Datum van verblijf: maart 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 22 februari 2018 via mobiele applicatie

Uitstekend hotel met goed ontbijt en lunch/diner. Rustig gelegen op een half uur lopen van de Shwedagon pagode. Het ligt niet downtown, dus als je elders wilt eten moet je een taxi nemen. Personeel is zeer vriendelijk en de kamers zijn mooi.

Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 20 februari 2018 via mobiele applicatie

We gebruikten dit hotel als aanloop op een rondreis in Myanmar en verbleven er 3 nachten. Het algemeen niveau is zeer zeker 4 sterren waard en hygiene en netheid is onberispelijk. De badkamer in onze kamer was ietwat uitgeleefd en is aan vernieuwing toe ! Het ontbijtbuffet biedt voor iedereen wat wils en voor lunch en diner bieden de restaurants in het hotel ruime keuze. Kwaliteit van de genoten maaltijd was prima zonder meer.
Zeker en vast een goede en veilige keuze

Datum van verblijf: januari 2018
Beoordeeld op 23 december 2017

Kerstverlichting in 30 ° en zon in een Boeddhistisch land...vreemd.
Mooie terrassen en zwembad. Het restaurant is OK maar de (westerse) wijnkaart nogal prijzig. Het buffet was indrukwekkend divers en kwalitatief in orde.
De kamers waren ruim en het sanitair , hoewel niet gloednieuw , in orde.

Datum van verblijf: december 2017