Beoordeeld op 6 april 2018

Hotel in koloniale stijl. De kamer waar ik in verbleef was ruim maar is aan heropfrissing toe. Mini-terrasje. Het personeel was wel prima, heel behulpzaam en vriendelijk. Het eten heel lekker. De ligging is heel centraal en je hebt zichten op het meer. Een heel mooi zwembad maar met te weinig ligzetels.

Datum van verblijf: maart 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 22 februari 2018 via mobiele applicatie

Uitstekend hotel met goed ontbijt en lunch/diner. Rustig gelegen op een half uur lopen van de Shwedagon pagode. Het ligt niet downtown, dus als je elders wilt eten moet je een taxi nemen. Personeel is zeer vriendelijk en de kamers zijn mooi.

Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 20 februari 2018 via mobiele applicatie

We gebruikten dit hotel als aanloop op een rondreis in Myanmar en verbleven er 3 nachten. Het algemeen niveau is zeer zeker 4 sterren waard en hygiene en netheid is onberispelijk. De badkamer in onze kamer was ietwat uitgeleefd en is aan vernieuwing toe ! Het ontbijtbuffet biedt voor iedereen wat wils en voor lunch en diner bieden de restaurants in het hotel ruime keuze. Kwaliteit van de genoten maaltijd was prima zonder meer.
Zeker en vast een goede en veilige keuze

Datum van verblijf: januari 2018
Beoordeeld op 23 december 2017

Kerstverlichting in 30 ° en zon in een Boeddhistisch land...vreemd.
Mooie terrassen en zwembad. Het restaurant is OK maar de (westerse) wijnkaart nogal prijzig. Het buffet was indrukwekkend divers en kwalitatief in orde.
De kamers waren ruim en het sanitair , hoewel niet gloednieuw , in orde.

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 23 oktober 2017

Positief:
Mooi, groot en luxe hotel. Heerlijk om bij te komen na een indrukwekkende reis door Myanmar.
De kamers zijn ruim, schoon en hebben een prettig zitgedeelte.
Het hotel heeft meerdere restaurants, keuze genoeg.
De Wifi is supersnel.
De service ligt hier op een hoog niveau.
Wij hebben hier een dag doorgebracht, echter zonder te slapen (we werden 's avonds laat opgehaald voor onze terugvlucht).

Aandachtspunten:
Onze kamer was erg gehorig. Veel geluiden van de andere kamers, maar ook van buiten.

Datum van verblijf: oktober 2017