Beoordeeld op 20 februari 2018 via mobiele applicatie

We gebruikten dit hotel als aanloop op een rondreis in Myanmar en verbleven er 3 nachten. Het algemeen niveau is zeer zeker 4 sterren waard en hygiene en netheid is onberispelijk. De badkamer in onze kamer was ietwat uitgeleefd en is aan vernieuwing toe ! Het ontbijtbuffet biedt voor iedereen wat wils en voor lunch en diner bieden de restaurants in het hotel ruime keuze. Kwaliteit van de genoten maaltijd was prima zonder meer.
Zeker en vast een goede en veilige keuze

Datum van verblijf: januari 2018
Beoordeeld op 23 december 2017

Kerstverlichting in 30 ° en zon in een Boeddhistisch land...vreemd.
Mooie terrassen en zwembad. Het restaurant is OK maar de (westerse) wijnkaart nogal prijzig. Het buffet was indrukwekkend divers en kwalitatief in orde.
De kamers waren ruim en het sanitair , hoewel niet gloednieuw , in orde.

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 23 oktober 2017

Positief:
Mooi, groot en luxe hotel. Heerlijk om bij te komen na een indrukwekkende reis door Myanmar.
De kamers zijn ruim, schoon en hebben een prettig zitgedeelte.
Het hotel heeft meerdere restaurants, keuze genoeg.
De Wifi is supersnel.
De service ligt hier op een hoog niveau.
Wij hebben hier een dag doorgebracht, echter zonder te slapen (we werden 's avonds laat opgehaald voor onze terugvlucht).

Aandachtspunten:
Onze kamer was erg gehorig. Veel geluiden van de andere kamers, maar ook van buiten.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 1 mei 2017 via mobiele applicatie

Zeer mooi hotel in yangon. Mooie receptie, vriendelijk personeel. Zeer lekker gegeten en mooie kamers. Kan weinig slecht zeggen over dit hotel. Heeft een ideale locatie. Zwembad prachtig veel goud net zoals alles stupas en tempels

Datum van verblijf: april 2017
Prachaya P, Director of Rooms / Hotel's Executive Committee van Chatrium Hotel Royal Lake Yangon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 mei 2017

Dear Guypre,

Mingalarbar!
Thank you for taking time to write the review here on Tripadvisor. We appreciate that you have shared feedback and comments on your experience with us. Whilst we are delighted that you satisfied overall services here especially FRIENDLY SERVICE BY OUR STAFF and lovely swimming pool.

The location wise, it is our fortunate that we are located in “inner-city” area of Yangon which is just a walking distance to the famous Shwedagon Pagoda and the Yangon Oasis as Royal Lake (Kandawgyi Lake). And at this stage, I would love to introduce our complimentary shuttle bus service for all hotel guests between hotel and a lot of attraction spots in Yangon. This service is very convenient for all guests who wish to explore Yangon City.

Chatrium Hotel Royal Lake Yangon is lucky to have such a great team but just as lucky to have the pleasure of receiving charming guests as you. And certainly we will maintain “one of the best 5 star hotels in Myanmar”.

We look forward to welcoming you again in our hotel on your next visit Myanmar at Chatrium Hotel Royal Lake Yangon.

Best regards,
Prachaya Puengpanich (Ned)
Director of Rooms

Beoordeeld op 3 maart 2017

Van een kamer met "River View" en "City View" moet je u niets voorstellen, zicht op een dak en bomen! De badkamers zijn gedateerd, het ontbijt is uitgebreid maar niet echt naar westerse normen en klantvriendelijkheid laat in het restaurant te wensen over. Algemeen is het zicht op het zwembad en buitenterras heel mooi maar bij nader inzien laat de properheid echt te wensen over.

Datum van verblijf: februari 2017