Beoordeeld op 27 april 2017 via mobiele applicatie

Perfect hotel met aardig personeel en heerlijk ontbijt buffet. Bellen met het hotel kan resulteren in een goede aanbieding die het extra interessant maakt om je reis door Myanmar te starten of te eindigen. Heerlijk zwembad!

Datum van verblijf: april 2017
Antoine S, Manager van Sule Shangri-La Yangon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 april 2017

Dear Geert_1979,

Thank you very much for your review. We are delighted to note that you enjoyed our breakfast buffet and found our staff friendly. It was a great pleasure having you as our guest and we look forward to welcoming you again soon!

Sincerely,

Beoordeeld op 17 januari 2017

Ik heb hier niet overnacht, maar wel een aantal keren gegeten.
De eerste keer was in december 2016 en heb toen een dinerbuffet gehad.
Echt super, alles wat je ongeveer kunt bedenken, lang voor de gast klaar, met een positieve uitschieter van het zeefruit.

Datum van verblijf: december 2016
  • Reistype: Reisde alleen
Antoine S, Manager van Sule Shangri-La Yangon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 februari 2017

Dear Hendrik6010,

Thank you very much for taking the time to review your stay with us. We are delighted to know that you enjoyed our hotel's facilities and services. My team and I certainly look forward to welcoming you back to Sule Shangri-La soon.

Sincerely Yours,

Beoordeeld op 21 november 2016

De locatie en voorzieningen zijn goed. Erg behulpzaam en vriendelijk personeel, het eten is erg goed. Mooi zwembad met toezicht! De rokers kunnen in de bar terecht en de niet rokers eten en drinken in de gang. Maar daar was niets mis mee. En er is happy hour.

Kamertip: Alle kamers zijn goed en erg rustig
Datum van verblijf: november 2016
Manish G, Manager van Sule Shangri-La Yangon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 november 2016

Dear trudi2016,

Thank you very much for taking the time to review your stay with us. We are delighted to note that you have enjoyed at the swimming pool and Gallery Bar and that you had an enjoyable stay with us. Please do let us know if you have any future travel plans to Yangon; it would be our pleasure to have you staying with us again.

Sincerely Yous,

Beoordeeld op 24 januari 2016 via mobiele applicatie

Prima start voor het begin van een rondreis: centrale locatie.Professionele service en zeer vriendelijk.In december hadden we een redelijk kleine kamer op lager verdiep met minder mooi uitzicht, maar na de rondreis een ruimere kamer op hoger verdiep.
Alles prima in orde, zeer netjes.
Mooi zwembad met goede ligstoelen maar spijtig dat de zon zich achter de gebouwen verschuilt.
Om 6 u kan je al ontbijten en dit is echt geweldig: alles erop en eraan en zeer vriendelijke bediening.
Na de ronreis waren we hier terug voor 1 nacht en hebben we ook gedineerd: 33 dolar per persoon maar de prijs meer dan waard! Heerlijke langoustines, mossels, kreeft, enz... Zeer goede wijn ( 7 dollar/glas).Om de heerlijke desserts niet te vergeten! Wel zeer lawaaierig maar de zaal zat ook supervol.Een prachtige afsluiter in Myanmar!

Datum van verblijf: januari 2016
Dave J, Manager van Sule Shangri-La Yangon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 januari 2016

Dear Truijen,

Sincerely yours,

Beoordeeld op 4 november 2015

Tophotel met uitstekende kamers en voorzieningen waaronder zwembad en goede en gratis wifi. Echt 5-sterren. Geweldig restaurant Cafe Sule voor zowel heerlijk ontbijt als diner. De ligging is centraal met ook vele eetmogelijkheden buiten de deur. Er tegenover is Sakura Tower waar op de bovenste etage een restaurant is met een happy hour en met een geweldig uitzicht over de stad.
Overigens is er in het hotel ook op de één na bovenste verdieping de Horizon Club met een mooi uitzicht voor foto’s.

Datum van verblijf: oktober 2015