Courtyard
Gratis annuleren tot 25/07
Gratis annuleren tot 28/07
Orbitz.com
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 129 per nacht.

Tran Elite Hotel Apartments(Paramaribo)(Heel veel waar voor je geld!)
Travelocity
  • Gratis parkeren
Joah Inn(Paramaribo)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 27/07
Zie aanbieding
Un Pied a Terre Guesthouse(Paramaribo)(Heel veel waar voor je geld!)
23 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

In 2010 voor het eerst naar Kolibrie geweest en in september 2015 voor de 2e keer. Ik zat in het gebouw van de 2 persoonsappartementen. Deze werd in 2010 gebouwd. Ik vond het niet naar wens. Achterstallig onderhoud. Scheuren in de buitenmuren. Er wordt binnen niet goed schoongemaakt. Vooral de keuken. Badkamer zitten gaten in de muren. Kranen die lekken. Last van insecten, deze moet je zelf bestrijden. Zwembad was niet schoon. Na een aantal keren klagen hebben ze uiteindelijk de pomp aangezet. De parasols bij het zwembad zijn er niet meer, hangmatten zijn niet schoon. Meubels zijn simpel. Bed kraakt aan alle kanten en ligt voor geen meter. De tv kunnen ze beter weggooien want de zenders doen het niet. Personeel is verder vriendelijk. De eigenaren ook, maar willen blijkbaar niet investeren in onderhoud. Het eten in het restaurantje is verder prima. Door het land zelf hebben wij verder een top vakantie gehad, wij gaan alleen nooit meer naar Kolibrie.

Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
11 februari 2016 beoordeeld

Ik verblijf meeste van mijn bezoeken aan Suriname in De Kolibrie. De gastheer en gastvrouw zijn heel vriendelijk en alles is goed georganiseerd. Je kunt heel zelfstandig in je eigen appartement verblijven, maar je kunt ook (6 dagen in de week) ontbijten of 's avonds eten in het restaurant. Airco in de kamers, vriendelijk personeel, zwembad met hangmatten om te relaxen.

Kamertip: Sommige appartementen hebben de mogelijkheid om een hangmat voor de deur te hangen.
  • Verbleef: februari 2016, reisde voor zaken
10 februari 2016 beoordeeld

De Kolibri Appartementen bieden op een beveiligd terrein appartementen van verschillend grootte. (2-6 personen).
De appartementen zijn volledig uitgerust incl. airconditioning.
Het kleinschalige complex heeft een zwembad met ligstoelen en hangmatten.
Bij het complex hoort een eetcafé waar o.a. het ontbijt gebruikt kan worden. Voor drankjes bij het zwembad kan men hier ook terecht.
Er zijn fietsen te huur/leen en het het vriendelijke personeel helpt je graag bij b.v. het bellen van een taxi.

• Verbleef: maart 2015, reisde met familie
6 december 2017 beoordeeld