Beoordeeld op 2 februari 2018

5 nachten gelogeerd, de laatste 2 nachten in een suite en heerlijk naar mijn zin gehad.Vriendelijk personeel. Eenzijdig, maar lekker ontbijt. Er zijn winkels in de buurt. De suite is een aanrader, is prettiger verblijven, gezien de ruimte en comfort dan in een standaardkamer.
Enige nadeel is dat er geen rekje of haakje is, om je badhanddoek op te hangen en geen pas spiegel

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 15 januari 2018

Lekker een avond gezellig gegeten en gedronken,
Goeie service een een uitstekende ober die heel lekkere cocktails kon maken, we hebben daar Thais gegeten en nog lang niet zo duur, Het eten was super lekker en ook netjes opgediend. we waren met 6 personen daar en de gastvrouw heeft het uitstekend gedaan. Super Bravo..............Na de rekening betaald te hebben kregen we nog allemaal wat te drinken van het huis.Het is een mooie en relax plaats echt rustgevend. Vanaf de straat gezien zou je dat nooit zeggen....Binnen aan gekomen wacht jou echt de nodige verrassingen ...prima plaats om te vertoeven super......

Datum van verblijf: januari 2018
Beoordeeld op 10 mei 2017 via mobiele applicatie

Een standaard zwembad, met lekkere ligbedden om het zwembad heen. Voor 40 SRD ( ongeveer 5 euro ) heb je een pakket inclusief gehele dag zwemmen, drankje en wifi, lekker voor afkoeling op een warme dag!

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 25 januari 2017 via mobiele applicatie

In srd en goedkoper eten prijs gewenst..;)) training van personeel ook nodig .klantgerichter werken.eten hmmm. Betere ook nodig?? ;)).dus best goeie hotel, alleen een paar belangrijke punten moeten echt verbeterd worden als jullie met torarica willen concurreren! ;))

Datum van verblijf: januari 2017
Beoordeeld op 5 oktober 2016

Dit hotel is pas een half jaar open. Dus nog wat kleine kinderziektes, maar die worden door de Ned. talige gastvrouw prima en snel opgelost. De kamers zijn prettig en de Wifi werkt! Verder een aardig zwembad en leuke gezellige bar met dito restaurant. Kortom een welkome aanvulling en verrassing op het hotelaanbod in Paramaribo!

Datum van verblijf: augustus 2016