Beoordeeld op 13 februari 2020 via mobiele applicatie

Dit kleine hotel op 20 min lopen van het onafhankelijke plein is van alle gemakken voorzien maar vooral het personeel is een 10 waard. Wat een lieve aardige hulpvaardige mensen.
Er is een restaurantje, bar, zwembad.
Airco op de kamers terras naast het hotel is wat rumoerig. En de standaard kamers zijn wat aan de krappe kant alles is wel netjes en schoon en van alle gemakken voorzien.
Dit hotel is echt een aanrader alleen al voor de mensen die er werken.

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 6 januari 2020

De kamer was niet te groot en niet te klein voor ons gezin van 3. We vonden het fijn dat de kamer elke dag schoongemaakt werd...met schoonmaken bedoelen we behalve bed opmaken en schone handdoeken maar er werd ook geveegd, gemopd en toilet. Hun service tegenover de gasten zijn beter dan een 4 sterren hotel, ik zeg dit uit ervaring.

Datum van verblijf: december 2019
hollandlodgeparamari, Guest Relations Manager van Holland Lodge Paramaribo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 januari 2020

Wat fijn dat u uw ervaring deelt. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen!

Beoordeeld op 17 december 2019

Wat een geweldig leuk hotel is dit! Hartelijk ontvangst, vriendelijk en behulpzame medewerkers, gemoedelijke sfeer en biedt alles waar je als toerist naar op zoek bent. Locatie is perfect omdat net buiten het centrum ligt. Restaurants en winkels binnen loopafstand. Leuke adviezen voor tours in Suriname gekregen. Om af te koelen een prima zwembad met lounge met sfeervolle muziek om even tot rust te komen. Kortom .... als je naar Suriname gaat, is Holland Lodge Parimaribo wat mij betreft "The place to be"

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 28 november 2019

Het personeel is fantastisch behulpzaam, vriendelijk en informatief. De kamers kun je kiezen naar budget en zijn allemaal zeer schoon en van alle gemakken voorzien. De locatie is op loopafstand van de stad en diverse restaurants. Heel fijn dat je bagage kan achterlaten wanneer je een trip maakt in het binnenland. Ook zalig om weer terug te zijn in het intieme gezellige hotel, waar je een verfrissende duik in het zwembad kan nemen. Het personeel is echt top en geven je echt een thuisgevoel.

Kamertip: Afhankelijk van je budget kun je de kamergrootte bepalen.
Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 18 november 2019

Dit is de enige leuke plek om te verblijven. Het personeel is geweldig: attent, behulpzaam, gezellig, weten je naam en laten je je thuis voelen. De kamer heeft airco, koelkast, fijn bed met dekbed, voldoende opbergruimte, kluis, tafel en stoel, badkamer is modern, zeep en dagelijks nieuwe handdoeken. Rustige omgeving en dus lekker slapen. Prima loopafstand naar het centrum. Eetgelegenheden in de buurt, supermarkten en pinautomaat om de hoek (2 min lopen)
Het zwembad is schoon, is een douche & toiletten en badhanddoeken. Veel zitjes/banken en relaxen. Goede koffie, prima ontbijt (dagelijks zelf aangeven ivm 'no waste' is perfect), drank en eten beschikbaar. Wifi is perfect. Er zijn 2 routers: voor beneden en in de kamer.
Taxi wordt voor je gebeld, er is een masseur (erg goed!), wasservice, etc. Vraag wat je nodig hebt, ze regelen het. Alle info wordt graag verteld.
Overal is het zeer schoon en heeft een gezellige tuin. In de nacht is er een bewaker. Er is een opslagruimte voor spullen als je die even wilt opslaan (bijv tijdens een korte trip)
Maurice, Sabrina, Madan, Johnny, David, Berline en Sanon: BEDANKT voor een onvergetelijke tijd!

Kamertip: Ik heb 3 verschillende kamers gehad en waren allen goed. 108 heeft een grote badkamer
Datum van verblijf: november 2019