Beoordeeld op 21 januari 2020 via mobiele applicatie

Heel erg mooie accomodatie prachtige en schone kamers. Heel mooi zwembad. Heerlijk ontbijt. Zoals in eerder vermelde reviews is het weekend erg druk met dagjes mensen. Helaas hebben wij ook ervaren dat de service in het zwembad restaurant wat minder is maar Jacana is zeker een aanrader.

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 13 januari 2020 via mobiele applicatie

Prachtige plek. Helaas is de bediening heel chaotisch. Ik ben er twee keer geweest en beide keren ben ik zeer teleurgesteld geweest over de service en bediening.
De eerste keer moesten we elke keer ruim een uur of soms zelfs 2 uurtjes wachten op de bestelling. Verschillende werknemers elke keer herinnerd aan onze bestelling.
De tweede keer was het nog meer een ramp! Mij markoesa sap kon niet geserveerd worden omdat er geen glazen waren! Intussen verging mijn dochter van de dorst. Voor de prijs van het eten en drinken vind ik de service en bediening meer dan WAARDELOOS.

Ook heb ik beide keren geen badlakens kunnen treffen. Deze waren allen op! Er werd mij verzocht in het vervolg een eigen badlaken mee te nemen. Mijn tweede ervaring was nog erger dan de eerste ervaring omdat onze ligbedjes ook geen ligkussen had. We zijn snel vertrokken.

Het zeker de moeite waard om een bezoekje te brengen. Maar ik adviseer u eerst ergens anders te gaan eten/ drinken en niks te bestellen bij Jacana. Houd er rekening mee dat de bediening en service meer dan waardeloos is.

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 3 januari 2020 via mobiele applicatie

Tijdens ons bezoek aan Suriname hebben we vele uren doorgebracht hier. We logeerden niet bij het hotel ,maar vonden het erg fijn om op dagbasis hier te vertoeven bij jullie tropische tuin/zwembad.Heerlijk verkoelend bad op een hete dag.Dit is een aanrader voor elke vakantieganger.

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 19 november 2019

Tot hotel met mooi zwembad en mooie kamer.
Helaas was de waterval de eerste dag defect, daarna werkte ze wel.
Paar dagen voor aankomst kregen we bericht om te annuleren wegens overboeking, gelukkig ter plaatse kunnen regelen om in orde te maken.
Ontbijt is goed, avondeten is te duur.
Airco mag gezuiverd worden, ruimte naar schimmel

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 16 augustus 2019

Jacana Amazon Resort: het woord resort daar ontbreekt het in de praktijk aan. Hieronder onze punten.

1. De service van het hotel is onder de maat. Zo hadden we een douche die lekte. Op een kunstelige manier werd het 'gemaakt', maar het mocht niet baten. Twee weken lang hadden we een natte vloer.

Cleaning was altijd laat in de middag, rond 17.00 uur en de handdoeken werden of vergeten of later gebracht.

De late check-out was eerst geaccordeerd en toen weer geannuleerd, omdat men plots net een reservering binnen had gekregen. Het enige was een excuus voor het ongemak. We konden uiteraard gebruik maken van de faciliteiten rondom het zwembad. Dat uiteraard mag je ook verwachten van een resort ofwel dat is een randvoorwaarde. En dus geen oplossing.

2. Inkopen en de menukaart
De menukaart liet te wensen over. Heel vaak waren de gerechten of dranken niet te verkrijgen. De ingrediënten/producten waren er niet. Dan vragen we ons af hoe de inkoop is geregeld..?

3. Facial Deluxe was verre van luxe. Sterker nog de wijze waarop de behandeling werd gedaan is niet wat professionele salons doen. Werken met een instrument om meeeters te verwijderen, beschadigt de huid. Tip: huur Skincare by Michelle NV in voor een demonstratie of om de schoonheidsspecialiste extra knowhow mee te geven. Haar reactie was dat werken met een instrument hygiënisch was. De knowhow dateert nog uit de jaren 90. Voor een resort is het van belang om echt met je tijd mee te gaan en weten wat er in de skincare wereld gebeurt alvorens je behandelingen verkoopt aan je gasten.

4. Het zwembad was soms te druk met dagzwemmers. Het zwembad is niet zo groot dus houd daar aub rekening mee.

Tot slot sluiten we af met 1 positieve noot en dat is dat het keukenpersoneel en in het bijzonder de dame die het pannekoekenbeslag maakt toppers zijn en de dame krijgt van ons een 10.

Verder is het dus nog wel werk aan de winkel, want Jacana blijft steken op een 3 sterrenhotel.

Datum van verblijf: augustus 2019
Jacana_Resort, Manager van Jacana Amazon Wellness Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 oktober 2019

Beste Mevrouw Chantal,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen voor het geven van uw feedback. Ik had graag gezien dat u een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten. Wij hopen dat u ons alsnog een kans zou willen geven om uw vertrouwen terug te winnen. Ik kan u garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om u een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden.

Jacana Team