Beoordeeld op 25 september 2019 via mobiele applicatie

Gezellig guesthouse, leuke vriendelijke gastvrouw, nette kamers met airco, schone douches en ook nog een goed ontbijt. Wij hebben het guesthouse gebruikt als uitvalsbasis voor trips naar het binnenland, maar je zou hier ook prima een weekje kunnen verblijven en Paramaribo en omgeving verkennen.

Wat kun je meer wensen, een echte aanrader!

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 25 september 2019 via mobiele applicatie

Ontzettend fijn verblijf hier gehad! Gastvrouw is ontzettend aardig en wil je overal mee helpen en heeft leuke tips om te bezoeken in Suriname. Zwembad is heerlijk om af te koelen en de kamers hebben airco. Ook het ontbijt iedere ochtend was erg lekker. We zijn niets tekort gekomen hier!

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 4 september 2019 via mobiele applicatie

Afgelopen augustus voor 3 weken gelogeerd bij B&B Famiri. Naast een fantastische vakantie een heerlijk verblijf gehad. Een prachtig huis met alle Surinaamse kenmerken. Ruime en nette kamers en overal wel een plekje om je lekker terug te trekken voor wat ontspanning. De gastvrouw Kim is echt een topper en maakt je verblijf als je tweede thuis. Elke ochtend een heerlijk vers ontbijt en niks is te veel. Echt een aanrader!!

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 22 augustus 2019

Fijn en gastvrij guesthouse. Wij verbleven hier met onze twee kinderen en zijn tussen de tours door steeds terug gekomen bij Famiri waar onze koffers weer klaar stonden en snel een wasje werd gedraaid. Schone kamers met prima sanitair. Klein zwembadje en veel algemene ruimte om lekker te relaxen en medereizigers te ontmoeten. Ontbijt is heerlijk en Kim is een warme, behulpzame gastvrouw die continue voor haar gasten klaarstaat en veel tips heeft.

Puntje van aandacht is, dat het allemaal erg gehorig is, mede door de shutters die het geluid niet helemaal buitensluiten.

Kamertip: De kamers beneden zijn mooi ruim met privé-sanitair, maar komen uit in de algemene ruimte en bieden daardoor wat minder privacy.
Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 15 augustus 2019

Heerlijk verblijf gehad bij Famiri. We werden hartelijk ontvangen door Kim bij aankomst en telkens weer als we terug kwamen van een tour. Het voelde als thuiskomen.
Schone, nette kamers en iedere ochtend een heerlijk uitgebreid ontbijt met lekkere broodjes. Met al onze vragen konden we terecht en als een antwoord niet voorradig was ging Kim er meteen achteraan.
De locatie is ook prima, een rustige woonwijk en de afstand naar het centrum is goed te lopen.

Datum van verblijf: juli 2019