TripAdvisor
Zoeken
Vandaag geopend: 09:00 - 22:00
Hoogtepunten uit beoordelingen
Aanrader: uitstekende stadswandeling!

Ik heb een interessante stadswandeling gemaakt samen met gids Peter Duker door de binnenstad van ... meer lezen

4 dagen geleden beoordeeld

Oudenbosch, Nederland
via mobiele applicatie
Lees alle 77 beoordelingen

Beoordeeld op 4 augustus 2019 via mobiele applicatie

Vandaag hebben we een stadswandeling gemaakt door Paramaribo met onze gids Peter.
Hij heeft ons veel verteld over de historie van de stad en onze goede tips gegeven voor de rest van onze reis.

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 3 augustus 2019 via mobiele applicatie

Vanuit hotel Torareco hebben we met Peter een historische wandeling gemaakt door de stad. Hij wist ons en onze dochters van 18 en 20 goed te boeien. Aan de hand van de gebouwen en monumenten legde hij ons de geschiedenis van de stad uit, en hij had ook nog heel wat praktische tips voor ons verblijf.
Aanrader, altijd doen, deze stadswandeling als je naar Paramaribo gaat!

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 3 augustus 2019

We zijn afgelopen maandag met Peter van Travel Point Suriname Paramaribo gaan verkennen en dat was echt erg leuk en interessant. Peter weet veel over Paramaribo, Suriname en de geschiedenis van beide te vertellen. Daarnaast zorgt hij er ook voor dat iedereen actief meedoet door af en toe wat vragen te stellen. Er was tijdens de wandeling voldoende ruimte om eigen kennis te delen.
Wij vonden het absoluut de moeite waard om op deze manier wat meer te weten te komen over Paramaribo en Suriname.

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 8 juli 2019

Peter heeft mijn verblijf in het Eco-resort geregeld. Een kleinschalig hotel met vriendelijk personeel, schone kamers, goed geregeld ontbijt, mogelijkheid voor lunch/diner en een borrel.
Daarnaast heeft Peter mijn trip naar Nickerie en BigiPan geregeld. Ook een bijzondere trip. Mooi om weer een ander stukje Suriname te kunnen zien.

Datum van activiteit: juni 2019
Beoordeeld op 1 mei 2019 via mobiele applicatie

Hallo, ik reis met mijn zoon v 13 jr, ik heb al mijn tourtjes bij Peter geboekt omdat hij zeer betrouwbaar en gastvrij gebleken is.
Ik voelde mij wat onzeker en hij heeft al mijn vragen snel en goed afgehandeld.
De stadswandeling met hem zelf was super en zelfs mijn zoon vond t leuk!
Heel informatief en relaxed.
Hij zorgt ervoor dat je reis aan niets ontbreekt, de klant staat voorop bij hem; ik had een minder leuke ervaring bij een accomodatie en dat heeft hij direct opgepakt, heel fijn.
Kortom, zeer professioneel, vriendelijk en gastvrij, bedankt Peter namens ons

Datum van activiteit: mei 2019