Beoordeeld op 16 juli 2018

We hebben hier 4 keer verbleven tijdens onze Suriname reis. Het is een koloniaal, wat verouderd hotel dat leuk gelegen is aan de Waterkant.
We hadden zowel een 2p kamer op de 1e als op de 2e verdieping. De kamer op de 1e verdieping (straatkant) is wat netter dan op de 2e en ligt wat mooier omdat om de hoek een mooi groot balkon ligt. Op de 2e had de kamer 2 grote 1,5 p bedden, wat erg lekker is als het warm is en na een paar dagen jungle.,,

De mensen aan de balie zijn superbeleefd. Wel vindt men het erg belangrijk dat je direct betaalt voordat je bijv nog een paar dagen de jungle in gaat.
Het ontbijt is wat fantasieloos en wordt geserveerd in een grote airco-d en nogal sfeerloze ruimte in de tuin. Maar het personeel is ook hier erg beleefd en vriendelijk.

Tegenover het hotel ligt de Waterkant, wat een leuk gebied is. 's Avonds laat, lopen er in deze omgeving wel wat zwervers en dubieuze dames rond, maar ze vallen je niet lastig. Eerder op de avond of middag, kan je heel leuk borrelen of eenvoudig eten aan de Waterkant.

Ik vind dit een veel leuker hotel dan bijv Torarica of Eco resort, door de meer authentieke sfeer.
Ze hebben geen zwembad in de (kleine) tuin, maar je mag wel gratis gebruik maken van het zwembad van het nabijgelegen ZIN resort, als je dit even via de receptie meldt.
In het weekend is het aan de voorkant wat rumoeriger met autos met luide muziek.

Kortom, leuke plek en vooral wat authentieker dan een standaard hotel!

Wij betaalden ca 49 euro p n met z'n tweeen, nadat we vooraf nog wat over de prijs hadden onderhandeld.

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 10 april 2017

In september 2016 twee weken in Suriname geweest waarbij dit hotel onze pied-à-terre in Paramaribo was. We hadden een prachtige kamer aan de voorkant met een relaxte veranda waar je 's avonds onder het genot van een drankje van de buitenactiviteiten aan de Waterkant kon genieten. Het hotel was helaas maar matig bezet, soms waren wij de enige klanten. De eigenaren het het personeel verdienen echt veel beter. De service was prima en de mensen zeer vriendelijk. Als we ooit weer terugkomen in Paramaribo gaan we zeker weten hier weer logeren!

Kamertip: Kamers op eerste verdieping aan voorzijde zijn het best. super uitzicht, relatief groot en een mooie veranda.
Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 20 maart 2017

In dit oude gebouw hebben we 4 x gelogeerd gedurende onze vakantie. Goede locatie bij centrum en met gemeenschappelijk balkon aan de voorzijde met uitzicht over de rivier. Vriendelijk personeel en ruime kamers. Op 2de etage #45, 18M2 en badkamer 2m2. #44, 20 m2 en badkamer 2 m2. Goede warme douche. Beide kamers met split AC zodat je het buitengeluid weinig hoort. 's Ochtend komt het verkeer op gang rond 06:00 uur. 's Avonds komt er wel eens een luidruchtige beatband partybus langs. Wel TV, maar geen kanalen op deze bovenste etage.
Goede bedden, en beneden koffie en thee, maar geen flessenwater. Eenvoudig ontbijt. een bar in de achtertuin met sommige drankjes.
Bussines centrum en printing.

Kamertip: 1st floor rooms street side have the communal balcony in front. 2nd floor #44 and #45 are the best rooms.
Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 22 januari 2017

Lekkere en stille kamer met comfortabel bed en prima douche in ruime badkamer. Opvallend stille airco, leuk balkon aan de voorkant van het hotel met uitzicht op de rivier en de eettentjes van De Waterkant. Op loopafstand restaurants, bars (ook in de achtertuin van het hotel) bezienswaardigheden en fietsenverhuur (bij Zus en Zo).

Kamertip: Kamer 33 ligt niet aan het balkon, maar is daardoor wel wat rustiger, terwijl je wel van het balkon gebruik kunt maken
Datum van verblijf: januari 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 28 juli 2016 via mobiele applicatie

Uitstekend hotel. Schoon en aardige mensen. Fijne grote kamer met airco en goede warme douche.
Ook een gezellige tuin met bar waar ze goede koffie hebben. Zeker een aanrader . Ook balkon met zicht op de rivier naast for Zeelande. Incentrum van de stad

Datum van verblijf: juli 2016