“Leuke tent, maar je moet geduld hebben”
Beoordeling van Bar Zuid

Bar Zuid
Geclassificeerd als nr. 19 van 174 Restaurants in Paramaribo
Keukens: Pizzeria, Bar
3 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op onze eerste avond in Paramaribo zijn we gaan eten in Bar Zuid. De entourage was leuk, het eten was goed. Er zat alleen ruim een half uur tussen het moment waarop de eerste en de laatste eter werd bediend. Maar och, we zijn er inmiddels achter dat dit bijna de standaard is in Suriname.

Datum van bezoek: juli 2019

18 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De bediening in Bar Zuid is bar slecht. Het duurt vreselijk lang voor je je eten krijgt. De eerste keer dat wij daar aten hebben we 1,5 uur gewacht op onze 2 pizza’s. Na drie kwartier boden ze een bord patat voor onze peuter, omdat ze wisten dat het nog lang ging duren. Een aantal dagen later hebben we Bar Zuid een tweede kans gegeven. Wij waren ditmaal met een groep van 8 personen. We hebben wederom vreselijk lang moeten wachten. Terwijl wij al ruim een uur op ons voorgerecht aan het wachten waren, kreeg 1 van de 8 personen plotseling een hoofdgerecht voorgeschoteld! Toen wij onze ontsteltenis uitspraken over het feit dat wij alle 8 nog op het voorgerecht wachtten en het dus onmogelijk kon zijn dat 1 hoofdgerecht werd uitgeserveerd, antwoordde de serveerster brutaal met: U snapt het niet, u bent niet alleen!

Datum van bezoek: juli 2019
23 juni 2019 beoordeeld

lekkere pizza's en dergelijke en mooie bierkeuze. Maar het personeel verpest eigenlijk de komst naar Bar Zuid. Ze zijn niet vriendelijk, geen glimlach of welkom. ze lijken allemaal vol stress rond te lopen. Ik had een kaaimanburger besteld, moest lang (45 min) wachten. Ik riep een serveerster of ze voor me wilde nagaan hoe het met mijn burger stond. Geen reactie, ze liep zo weg. Ze komt terug en zegt alleen; komt zo. Dat duurde weer 20 min. Ik riep de zelfde serveerster en zei dat ik de burger wilde afbestellen. Al mijn gasten (6) waren namelijk al zo goed als klaar met eten. De serveerster liep weer zonder reactie weg en kwam terug en vroeg mij of ik wat anders wilde bestellen. ik zei nee maar dacht direct, waarom? is er iets? na 10 min kwam ze terug en zei ze dat mijn burger klaar was, of ze mocht komen brengen. Ik wilde niet meer. Zonder iets te zeggen liep ze weg. Geen excuus, of wat dan ook.

De hele avond liep wat eten betreft vreemd. We hadden brood vooraf besteld, maar eerst kwam er een portie friet van 1 persoon. Toen dat, na delen, op was kwamen er 2 pizza's. Toen we die half op hadden kwam er pas brood. Niet echt meer iets om dan nog eten. Het werd allemaal gewoon op tafel gezet en smakelijk eten werd er ons niet gewenst.

Het eten wat wel lekker, alleen het brood niet. Maar het personeel is echt verschrikkelijk. Niet aardig, niet gastvrij, en helemaal niet met de klant bezig. heel jammer. zij verpesten een gezellig samenzijn met hun onvriendelijke houding en gedrag.

Datum van bezoek: juni 2019
2 juni 2019 beoordeeld

Vanavond weer terug geweest in Bar Zuid. Lekkere lounge muziek, jazz, blues in de drukte van Paramaribo. Fijne service en prima kwaliteit eten. Vanavond de gegrilde kipsate met tomatensalade en friet gegeten. Binnen een mum van tijd verorberd!

Datum van bezoek: juni 2019
10 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Om de hoek van mijn hotel en een leuke stek om te zijn. Je wordt beter geholpen als je je bestellingen direct aan de bar doorgeeft. Men is een beetje laid back zeg maar. De Sateh is daarentegen prima, en ze hebben twee soorten IPA. Maar natuurlijk ook Parbo.

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die Bar Zuid bekeken, bekeken ook

Paramaribo, Paramaribo District

In Bar Zuid geweest? Deel je ervaringen!