Beoordeeld op 19 april 2019 via mobiele applicatie

Slecht hotel! Ik moet betalen voor vervuilde handdoeken en lakens terwijl ik de handdoeken en lakens wel schoon krijg. Schandalig dat het hotel zelf niet dingen schoon kan krijgen, en rekenen er mij dan 358srd voor aan. Ze vertellen mij ook dat ik de kosten kan terugkrijgen als ik de lakens zelf schoon krijg maar wanneer ik alles schoon wil terugbrengen, vertellen ze mij dat ik geen geld terugkrijg. Ze beweren namelijk dat al hun lakens en handdoeken nieuw zijn... Je gaat mij niet zeggen dat ze telkens nieuwe lakens en handdoeken in hun kamers leggen, dan zou een hotel niet rendabel zijn. Ik raad het hotel niet aan want er zijn zoveel betere hotels in Paramaribo!!!

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 19 november 2017 via mobiele applicatie

Gewoon een goed hotel. Entree is een beetje raar. Jammer dat het geen eigen voyer heeft. Kamers zijn goed, personeel heel vriendelijk. Ook de ontbijtruimte en -keuze is goed. In de rooftopbar is het 's avonds goed toeven. Prijs kwaliteit verhouding is prima in orde.

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 27 oktober 2017 via mobiele applicatie

Ontvangst is in een hoekje weggemoffeld. Dit hotel is primair een casino. We kregen te horen dat ons vierdaagse verblijf na twee dagen een wisseling van kamer inhield. Een vaag verhaal over een geblokte kamer dat ik nu nog niet snap.
De kamer is ruim, goed, schoon. Fijn bed met dik matras, douche met rain shower. Gratis minibar met bier en frisdrank (die niet bijgevuld wordt). Rooftop met zwembad is prachtig. Mooi uitzicht. Het is alleen lastig om iemand te vinden om iets te bestellen. Vooral overdag lijkt iedereen zich te verstoppen. Gratis ontbijt is vrij uitgebreid, maar als je laat bent, is er al veel op.
Vriendelijkheid bij receptie valt ook tegen. Groeten je niet en vermijden zelfs oogcontact. Security voor de deur en personeel op rooftop en schoonmakers zijn vriendelijker.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 8 oktober 2017 via mobiele applicatie

Goede locatie! Ontbijt heerlijk uitgebreid. Kamers redelijk qua grootte, maar wel rustig, geen last van drukte. Personeel ontzettend behulpzaam en vriendelijk. Raol van receptie, bedankt voor al je hulp!

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 14 september 2017 via mobiele applicatie

Een schoon en net hotel dat zich vooral onderscheidt door heerlijk eten en drinken en een rooftop zwembadje. Voor de kamers hoef je hier dus niet echt te zijn maar voor de rest zeker wel. De locatie van het hotel is ook erg goed dus een mooie reis is gegarandeerd. En zoals in zo ongeveer ieder hotel hebben ze ook hier een casino

Datum van verblijf: september 2017