Beoordeeld op 9 augustus 2019 via mobiele applicatie

Mocht je overwegen dit hotel te boeken: doe het niet! Bij dit hotel is werkelijk alles mis:
De reservering: eerst wordt aangegeven dat alles ok is, vervolgens worden we zeer onvriendelijk gebeld met het verzoek om creditcardgegevens door te geven (niet gedaan natuurlijk).
De check in: zeer onvriendelijk te woord gestaan (door Nicole). Check in bleek pas om 17.00 uur(!) Naar het zwembad dan maar, daar waren geen handdoeken en we hadden een kaartje moeten krijgen bij de receptie (nog een misser van Nicole).
Dan de nacht: geen oog dicht gedaan omdat het hotel een festival organiseerde dat tot half vijf(!) in de ochtend duurde! Alles bonkte en trilde in de kamer, oordopjes werkten niet tegen zoveel lawaai.
Kamerdeuren kunnen niet op slot aan de binnenkant, andere nederlandse gasten kregen daardoor ongewenst bezoek ‘s-nachts.
Zwembad is heel druk met dagjesmensen, geen ligbed beschikbaar, geen schaduw, te weinig handdoeken.
We vertrokken heel vroeg naar het vliegveld, daarom een snackbox gevraagd van het hotel ivm ons reeds betaalde ontbijt. Echter daarvoor moesten wij bijbetalen volgens (weer Nicole) niet gedaan dus en dus geen ontbijt.
Ontbijt is slecht verzorgd: geen bekers, geen glazen, geen bestek. Ook na vragen niet.
Alle paspoorten werden gescand bij het inchecken. Gegevens blijven bewaard werd desgevraagd aangegeven. We hebben verzocht om verwijdering, heb er weinig vertrouwen in dat dit gelukt is.
Ik kan werkelijk geen enkel positief punt noemen. Kortom: niet doen dit hotel.
Jacana (waar we eerder waren) is een veel betere optie!

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 10 mei 2019

Heerlijk dat Torarica dit aanbiedt.
Mooie, schone kamer en badkamer. Lekker even in één van de sauna's of één van de bubbelbaden en kinderen kunnen werkelijk de hele dag in het zwembad blijven hangen.
Torarica heeft geweldige maaltijden en je kan er de hele dag door eten. De tijden van de keuken zijn zo ruim dat je lekker flexibel je dag kunt indelen.
De bedden zijn heerlijk en je kunt er op het terrein lekker wandelen.

Echt een goede locatie om even op adem te komen en te genieten, samen met de kids. Wanneer ze overkomen voor vakantie, dan is het tijd voor Torarica...!

Datum van verblijf: augustus 2018
rwongafa, Manager van Torarica Resort & Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 mei 2019

Beste gat,

Het was een eer u te hebben in ons hotel en wij kijken er naar uit u nogmaals te verwelkomen in ons hotel.

Beoordeeld op 5 mei 2019 via mobiele applicatie

Heel netjes, chique, vriendelijk personeel, veel ontspanningsmogelijkheden.
Je voelt je echt op vakantie. Personeel is gemixt, verschillende leeftijden, achtergronden en rassen. Wordt graag bezocht door toeristen.

Datum van verblijf: september 2018

Beste gast,

Wij danken u voor uw feedback en hopen u zo spoedig mogelijk weer te mogen verwelkomen in ons hotel.

Beoordeeld op 15 april 2019

Een zeer mooi hotel in Paramaribo, prima kamers zeer schoon. en vriendelijk personeel. Heerlijk gegeten zowel het ontbijt alswel het diner. Mooi zwembad, en veel gezelige mensen om je heen. Wij komen hier zeker een keer terug

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 6 april 2019 via mobiele applicatie

Locatie verschillende malen tijdens mijn vakantie bezocht.

Gebruik gemaakt van de welness faciliteiten (tevreden over) en een paar keer een drankje gedaan bij de bar achter op het terrrein (heeft mijn voorkeur ivm het uitzicht en de rust).
Ook een dag bij het zwembad gehangen met 2 kids.

Eten en drankjes besteld. Bestellen verliep vlot. Het personeel was vriendelijk en erg behulpzaam (hoor er weleens andere verhalen over).Prijzen zijn iets aan de hoge kant maar de kwaliteit van het eten bv was naar tevredenheid.

Tijdens mijn volgende vakantie zal ik zeker weer gebruik maken van de welness faciliteiten☺️

Gebruik kunnen maken van wifi (tegenwoordig niet weg te denken).

Datum van verblijf: januari 2019