Beoordeeld op 15 april 2019

Een zeer mooi hotel in Paramaribo, prima kamers zeer schoon. en vriendelijk personeel. Heerlijk gegeten zowel het ontbijt alswel het diner. Mooi zwembad, en veel gezelige mensen om je heen. Wij komen hier zeker een keer terug

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 6 april 2019 via mobiele applicatie

Locatie verschillende malen tijdens mijn vakantie bezocht.

Gebruik gemaakt van de welness faciliteiten (tevreden over) en een paar keer een drankje gedaan bij de bar achter op het terrrein (heeft mijn voorkeur ivm het uitzicht en de rust).
Ook een dag bij het zwembad gehangen met 2 kids.

Eten en drankjes besteld. Bestellen verliep vlot. Het personeel was vriendelijk en erg behulpzaam (hoor er weleens andere verhalen over).Prijzen zijn iets aan de hoge kant maar de kwaliteit van het eten bv was naar tevredenheid.

Tijdens mijn volgende vakantie zal ik zeker weer gebruik maken van de welness faciliteiten☺️

Gebruik kunnen maken van wifi (tegenwoordig niet weg te denken).

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 3 februari 2019 via mobiele applicatie

Kamers en de bedden dik in orde. Bedden zelfs lang genoeg voor ons! Alleen frustrerend dat wij elke dag (!) om handdoeken moesten vragen. Het ontbijt is goed. Erg jammer dat het zwembad lauwwarm is. Van afkoelen was dus geen sprake. Daarbij kun je niet zonder zwembril onder water. Weet niet waar dat aan ligt, want het zwembad werd minimaal 1x per dag schoon gemaakt.
Het personeel is uiterst vriendelijk

Datum van verblijf: augustus 2018
rwongafa, Manager van Torarica Resort & Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 februari 2019

Beste gast,

Hartelijk dank voor de feedback. Wij hebben goede nota genomen van hetgeen en hopen u zo spoedig mogelijk weer te mogen verwelkomen in ons hotel.

Beoordeeld op 3 februari 2019

Prima hotel en resort. Gisteren na aankomst heerlijk gegeten bij de pool. Mooi hotel, alle voorzieningen. Goede airco's in het gehele hotel en op de kamers. Kamers zijn keurig schoon. De bediening is attent en vriendelijk, je voelt je direct thuis.

Kamertip: Kies een kamer op de 1e of 2e etage, mooi uitzicht over de pool
Datum van verblijf: februari 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken

Beste gast,

Hartelijk dank voor de feedback. Wij hopen u zo spoedig mogelijk weer te mogen verwelkomen in ons hotel.

Beoordeeld op 15 januari 2019 via mobiele applicatie

Alles is piekfijn geregeld en lijkt zo uit de brochure te komen. Aan de receptie zijn ze heel professioneel en behulpzaam. Als je iets wil eten of drinken, staat er al iemand naast je voor je nog maar op je stoel zit. Het is er druk en duur, mede door het casino binnen het hotel, maar alles is van goede kwaliteit. Een aanrader als je van dit soort resorts houdt. In de buurt zijn wel veel leuke en betaalbare restaurantjes.

Datum van verblijf: november 2018
Reistype: Reisde voor zaken
rwongafa, Manager van Torarica Resort & Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 januari 2019

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw feedback. Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.