2 weken geleden beoordeeld

Prima hotel en resort. Gisteren na aankomst heerlijk gegeten bij de pool. Mooi hotel, alle voorzieningen. Goede airco's in het gehele hotel en op de kamers. Kamers zijn keurig schoon. De bediening is attent en vriendelijk, je voelt je direct thuis.

Kamertip: Kies een kamer op de 1e of 2e etage, mooi uitzicht over de pool
Datum van verblijf: februari 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
rwongafa, Manager van Torarica Resort & Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 dagen geleden

Beste gast,

Hartelijk dank voor de feedback. Wij hopen u zo spoedig mogelijk weer te mogen verwelkomen in ons hotel.

Beoordeeld op 15 januari 2019 via mobiele applicatie

Alles is piekfijn geregeld en lijkt zo uit de brochure te komen. Aan de receptie zijn ze heel professioneel en behulpzaam. Als je iets wil eten of drinken, staat er al iemand naast je voor je nog maar op je stoel zit. Het is er druk en duur, mede door het casino binnen het hotel, maar alles is van goede kwaliteit. Een aanrader als je van dit soort resorts houdt. In de buurt zijn wel veel leuke en betaalbare restaurantjes.

Datum van verblijf: november 2018
Reistype: Reisde voor zaken
rwongafa, Manager van Torarica Resort & Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw feedback. Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.

Beoordeeld op 22 december 2018 via mobiele applicatie

Top hotel met mijn man en baby boy geweest. Mooie ruime kamers met heerlijke bedden! Lief personeel en lekker eten! De hotel heeft een leuke zwembad met bar waar we ons kostelijk hebben vermaakt. Je kan verder lopen dan heb je uitzicht op suri rivier

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 14 december 2018

al 15 jr gast van dit 4 sterren hotel, we logeren er niet maar gaan er dineren of lunchen wanneer we in su zijn, viel deze keer erg tegen, lange wachttijden en eten was gewoon niet goed, eerste keer een discount gekregen vanwege lang wachten en verkeerd gebakken steak, tweede keer 30 min op een salade moeten wachten, derde keer avond uit met vrienden verpest, weer lang moeten wachten en eten was niet echt je van het, wel terugkoppeling gekregen van FB manager dus op naar de volgende keer en hopelijk brengt dat verbetering

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 10 december 2018 via mobiele applicatie

We waren 3 week in Suriname en kwamen 4x terug in Torarica. Prima hotel en service. Kamers zijn wel aan onderhoud toe! Heel goed bed. Wel veel lawaai op zondag van de casino niet normaal tot 2.00 uur 's nachts!! Prachtig zwembad en zeer vriendelijk personeel! Aanrader prachtig gelegen in het drukke centrum!

Datum van verblijf: december 2018
rwongafa, Manager van Torarica Resort & Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 december 2018

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw feedback. Wij kijken er naar uit u nogmaals te verwelkomen in ons hotel.