Beoordeeld op 15 januari 2019 via mobiele applicatie

Alles is piekfijn geregeld en lijkt zo uit de brochure te komen. Aan de receptie zijn ze heel professioneel en behulpzaam. Als je iets wil eten of drinken, staat er al iemand naast je voor je nog maar op je stoel zit. Het is er druk en duur, mede door het casino binnen het hotel, maar alles is van goede kwaliteit. Een aanrader als je van dit soort resorts houdt. In de buurt zijn wel veel leuke en betaalbare restaurantjes.

Datum van verblijf: november 2018
Reistype: Reisde voor zaken
rwongafa, Manager van Torarica Resort & Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 januari 2019

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw feedback. Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.

Beoordeeld op 22 december 2018 via mobiele applicatie

Top hotel met mijn man en baby boy geweest. Mooie ruime kamers met heerlijke bedden! Lief personeel en lekker eten! De hotel heeft een leuke zwembad met bar waar we ons kostelijk hebben vermaakt. Je kan verder lopen dan heb je uitzicht op suri rivier

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 14 december 2018

al 15 jr gast van dit 4 sterren hotel, we logeren er niet maar gaan er dineren of lunchen wanneer we in su zijn, viel deze keer erg tegen, lange wachttijden en eten was gewoon niet goed, eerste keer een discount gekregen vanwege lang wachten en verkeerd gebakken steak, tweede keer 30 min op een salade moeten wachten, derde keer avond uit met vrienden verpest, weer lang moeten wachten en eten was niet echt je van het, wel terugkoppeling gekregen van FB manager dus op naar de volgende keer en hopelijk brengt dat verbetering

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 10 december 2018 via mobiele applicatie

We waren 3 week in Suriname en kwamen 4x terug in Torarica. Prima hotel en service. Kamers zijn wel aan onderhoud toe! Heel goed bed. Wel veel lawaai op zondag van de casino niet normaal tot 2.00 uur 's nachts!! Prachtig zwembad en zeer vriendelijk personeel! Aanrader prachtig gelegen in het drukke centrum!

Datum van verblijf: december 2018
rwongafa, Manager van Torarica Resort & Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 december 2018

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw feedback. Wij kijken er naar uit u nogmaals te verwelkomen in ons hotel.

Beoordeeld op 6 november 2018

Kamer was meer dan goed, heel voorkomend personeel. Goed terras naast het zwembad. Goed gesorteerd ontbijt. Echt aanbevolen. Enige nadeel was de deejay bij het zwembad in het weekeinde. Dat is echt geluidsterreur, helaas.Maar, verder echt een heel plezierig hotel.

Kamertip: Niet aan de kant van het zwembad, daar is het in het weekeinde slecht toeven.
Datum van verblijf: november 2018
  • Reistype: Reisde alleen
rwongafa, Manager van Torarica Resort & Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 november 2018

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw feedback.

Wij hebben goede nota genomen van hetgeen en kijken er naar uit u zo spoedig mogelijk te verwelkomen in ons hotel.