Waterproof Tours Suriname
Vandaag geopend: 08:00 - 16:30
Hoogtepunten uit beoordelingen
Een erg leuke vrijdagmiddag besteding!

Erg leuke ervaring en een leuke activiteit voor een vrijdagmiddag! Contact via de organisatie en ... meer lezen

Beoordeeld op 11 november 2022

Beoordeeld op 12 september 2019
M B
Lees alle 64 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Paramaribo
Meer info
Stadstour van Paramaribo
13 beoordelingen
Meer info
Beoordeeld op 12 november 2022 via mobiele applicatie

Erg leuke ervaring en een leuke activiteit voor een vrijdagmiddag!

Contact via de organisatie en app was perfect. De service ook. Boot was prima en de toerguide was erg leuk. Aan boord was er een drankje met een hapje cq snackje. We hebben ook veel dolfijntjes gezien en een wandeling gemaakt over een plantage. Erg leuk en zeker een aanrader om eens te doen.

Datum van activiteit: november 2022
Beoordeeld op 12 september 2019

Waterprooftours heeft een vakantie van 2,5 week voor ons georganiseerd. Vooraf werden ons budget en onze wensen geïnventariseerd. Nog een paar keer hebben we over en weer gemaild voor de puntjes op de i.
We hebben een fantastische vakantie gehad dankzij het goede programma en alle vreselijk aardige en goede tourgidsen!

Datum van activiteit: juni 2019
Beoordeeld op 12 oktober 2018 via mobiele applicatie

Met waterproof tours een leuke boottrip gemaakt over de commewijne rivier om dolfijnen te spotten. Rond 16.00 uur vertrokken vanaf de leonsberg pier met een klein bootje. Al snel zagen we de eerste dolfijnen uit het water springen langs de boot. Heel gaaf om te zien. Er wordt voldoende tijd genomen om de dolfijnen goed te kunnen zien en fotograferen. Als iedereen tevreden is varen we verder en stoppen aan de overkant van de rivier bij 'johan en margareta' voor een lekkere snack: o.a. bitterballen en bakabana's. Je kunt nog even het dorpje inlopen en vaart daarna met een prachtige zonsondergang weer terug naar Leonsberg. Tijdens het varen wordt er voldoende drinken aangeboden, alcoholische en non-alcoholische drankjes worden geserveerd en zitten bij de prijs van €27,50 p.p. inbegrepen. Ook kregen we lekker hapjes als bananenchips, cassave chips en olijven.
Kortom, een leuke avond gehad.

Datum van activiteit: oktober 2018
Beoordeeld op 11 oktober 2017 via mobiele applicatie

Vanuit Nederland contact gezocht en voor anderhalve week diverse trips geboekt. Hele goede service gehad, goed contact met waterproof tijdens ons verblijf! Echt top geregeld!

Wij hebben diverse trips gedaan: culturele zondag markt tour, fredberg (4dgn), appartement Bloemendaal, Bigi pan en een middag Houttuyn.

Overige trips hadden wij rechtstreeks geboekt voor het contact met waterproof anders hadden we dit zeker via hun laten verlopen!

Datum van activiteit: oktober 2017
Beoordeeld op 10 september 2017 via mobiele applicatie

De reis, die er op papier al heel leuk uitzag, bleek in praktijk geweldig te zijn. We waren erg blij met de plekken waar we hebben gelogeerd. Het gaf een heel persoonlijk beeld van Suriname.

Datum van activiteit: juli 2017