Waterproof Tours Suriname

Eindhoven, Nederland
via mobiele applicatie
Lees alle 63 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Paramaribo
vanaf US$ 172,27
vanaf US$ 155,09
vanaf US$ 27,79
Stadstour van Paramaribo
12 beoordelingen
vanaf US$ 31,43
Beoordeeld op 12 september 2019

Waterprooftours heeft een vakantie van 2,5 week voor ons georganiseerd. Vooraf werden ons budget en onze wensen geïnventariseerd. Nog een paar keer hebben we over en weer gemaild voor de puntjes op de i.
We hebben een fantastische vakantie gehad dankzij het goede programma en alle vreselijk aardige en goede tourgidsen!

Datum van activiteit: juni 2019
Beoordeeld op 12 oktober 2018 via mobiele applicatie

Met waterproof tours een leuke boottrip gemaakt over de commewijne rivier om dolfijnen te spotten. Rond 16.00 uur vertrokken vanaf de leonsberg pier met een klein bootje. Al snel zagen we de eerste dolfijnen uit het water springen langs de boot. Heel gaaf om te zien. Er wordt voldoende tijd genomen om de dolfijnen goed te kunnen zien en fotograferen. Als iedereen tevreden is varen we verder en stoppen aan de overkant van de rivier bij 'johan en margareta' voor een lekkere snack: o.a. bitterballen en bakabana's. Je kunt nog even het dorpje inlopen en vaart daarna met een prachtige zonsondergang weer terug naar Leonsberg. Tijdens het varen wordt er voldoende drinken aangeboden, alcoholische en non-alcoholische drankjes worden geserveerd en zitten bij de prijs van €27,50 p.p. inbegrepen. Ook kregen we lekker hapjes als bananenchips, cassave chips en olijven.
Kortom, een leuke avond gehad.

Datum van activiteit: oktober 2018
Beoordeeld op 11 oktober 2017 via mobiele applicatie

Vanuit Nederland contact gezocht en voor anderhalve week diverse trips geboekt. Hele goede service gehad, goed contact met waterproof tijdens ons verblijf! Echt top geregeld!

Wij hebben diverse trips gedaan: culturele zondag markt tour, fredberg (4dgn), appartement Bloemendaal, Bigi pan en een middag Houttuyn.

Overige trips hadden wij rechtstreeks geboekt voor het contact met waterproof anders hadden we dit zeker via hun laten verlopen!

Datum van activiteit: oktober 2017
Beoordeeld op 10 september 2017 via mobiele applicatie

De reis, die er op papier al heel leuk uitzag, bleek in praktijk geweldig te zijn. We waren erg blij met de plekken waar we hebben gelogeerd. Het gaf een heel persoonlijk beeld van Suriname.

Datum van activiteit: juli 2017
Beoordeeld op 18 mei 2017

Ik heb in maart de suger trail gedaan bij Waterproof tours, echt een aanrader! De trip was goed verzorgd, de gids was deskundig en kon ons veel vertellen. Service op en top!

In mei heb ik een trip geboekt naar de Jodensavanne, dit heb ik getrakteerd aan mijn reisgenoot vanwege haar verjaardag. Een absolute teleurstelling toen bleek dat er na 20 minuten wachten nog niemand was die ons kwam ophalen op de afgesproken ophaal plaats. Nadat ik een telefoontje heb gepleegd bleek er iets fout gegaan was en er niks was geregeld. De trip kon dus niet door gaan. Inmiddels was het te laat om op een andere trip te gaan dus konden we alleen nog in de namiddag met korting de dolfijnen & sunset tour doen. Sunset was niet te zien vanwege het slechte weer maar dolfijnen hebben we gezien, weer een super gids en heerlijke hapjes en drankjes.

Een tweede teleurstelling was toen ik (telefonisch) had afgesproken met de medewerker dat ik het geld in contanten kon terugkrijgen bij aankomst bij de dolfijnen tour. De gids van de dolfijnen tour wist hier niks van en had geen geld bij zich. Uiteindelijk heb ik het geld dus pas een week later terug ontvangen.'

Mijn conclusie is dus: het zijn erg leuke trips en zeer goede gidsen! Maar erg jammer van de dubbele teleurstelling tijdens mijn vakantie! Voordat ik weer een leuke trip ga boeken ga ik dus eerst informeren bij andere tour operators.

Datum van activiteit: april 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met deze attractie