Waterproof Tours Suriname
Vandaag geopend: Gesloten
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Gewoon goed

Waterprooftours heeft een vakantie van 2,5 week voor ons georganiseerd. Vooraf werden ons budget en ... meer lezen

Beoordeeld op 12 september 2019
M B
Sunset & dolphins tour!

Met waterproof tours een leuke boottrip gemaakt over de commewijne rivier om dolfijnen te spotten ... meer lezen

Beoordeeld op 12 oktober 2018
Lindsey1990
Eindhoven, Nederland
via mobiele applicatie
Lees alle 59 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Paramaribo
vanaf US$ 92,15
vanaf US$ 201,58
vanaf US$ 107,70
vanaf US$ 183,13
Beoordeeld op 27 februari 2017

Waterproof Tours heeft voor ons het complete twee weken durende reisprogramma georganiseerd. De voorlichting (op de vakantiebeurs) was uitstekend, alle beloftes zijn nagekomen en dat alles ook nog voor nette prijzen. Een paar kleine plooitjes -missende vouchers- werden op plezierige wijze gladgestreken. Kortom: Als we weer naar Suriname gaan wordt het weer Waterproof!

Datum van activiteit: februari 2017
Beoordeeld op 18 augustus 2016

De uitleg onderweg was niet te verstaan
Bij de start was het onduidelijk waar je moest zijn
Onderweg zou duidelijker moeten worden uitgelegd waar je je bevind

Datum van activiteit: juni 2016
Beoordeeld op 16 augustus 2016

Wij wilden de dolfijnentoer doen voor onze kinderen, leeftijd, 3, 4 en 7 jaar.
1 dag van te voren hebben we geboekt en de leeftijden doorgegeven. Er waren reddingsvesten aanwezig voor de kinderen zoals afgesproken. Dit is wel zo veilig en voor ons ook een vereiste.
De gids was een student die dit al 3 jaar deed naast zijn studie. Hij deed dit uitstekend en was zeer vriendelijk. We kregen drinken en chips aan boord en echte markoezasap. We zijn ook gestopt voor een snack. De gids gaf aan dat we gebakjes gingen eten, maar het waren gebakken snacks, wel echt lekker maar ik dacht aan een lekker gebakje van Fernandes. Volgens de Surinaamse uitleg was het toch gebakken, vandaar de benaming gebakjes. De dolfijnen zijn echt magisch, ze zijn wel moeilijk op de foto te krijgen, maar dat wist ik al. Gewoon genieten is het beste advies die ik kan geven.

Datum van activiteit: juli 2016
Beoordeeld op 27 mei 2016

Was erg leuk. Prachtige tocht over de Cottica ,leerzaam bezoek aan dorp, heerlijk Surinaams eten en aardige dans/muziek show. Ken Doorson zelf was onze gids. Hij was zeer aardig en heeft goed voor ons gezorgd gedurende de hele dag. Ook nog diverse kunstobjecten in Moengo bekeken. Kortom een zeer gevarieerde en goed verzorgde dag. Een aanrader.

Datum van activiteit: maart 2016
Beoordeeld op 19 mei 2016

Niets is zo fijn als het dolfijnen spotten onder het genot van een hapje en drankje met daarbij de ondergaande tropenzon. Wel opletten want zowel de dolfijnen, hapjes als tropenzon zijn snel verdwenen. Dan is er gelukkig altijd nog wel een drankje, leuk gezelschap, deskundige gids en aangename locatie(s). Deze en ook andere trips van Waterproof zijn Iets om meer dan eens te doen.

Datum van activiteit: april 2016