“Surinamereis op maat”

Waterproof Tours Suriname
Geclassificeerd als nr. 4 van 20 Tours in Paramaribo
Attractiegegevens
26 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Waterproof Tours Suriname heeft ons heel fijn geholpen met het samenstellen van de perfecte reis! Er was goed contact vanuit Nederland via de mail en facebook. En omdat het door de drukte allemaal iets langer duurde voordat de reis rond was, kregen een leuk welkomspakket met echte Surinaamse producten. En in Suriname waren de trips op en top met goede reisgidsen, comfortabele slaapplekken, mooie natuur, vriendelijke mensen en lekker eten. Aanrader.

27 februari 2017 beoordeeld

Waterproof Tours heeft voor ons het complete twee weken durende reisprogramma georganiseerd. De voorlichting (op de vakantiebeurs) was uitstekend, alle beloftes zijn nagekomen en dat alles ook nog voor nette prijzen. Een paar kleine plooitjes -missende vouchers- werden op plezierige wijze gladgestreken. Kortom: Als we weer naar Suriname gaan wordt het weer Waterproof!

18 augustus 2016 beoordeeld

De uitleg onderweg was niet te verstaan
Bij de start was het onduidelijk waar je moest zijn
Onderweg zou duidelijker moeten worden uitgelegd waar je je bevind

16 augustus 2016 beoordeeld

Wij wilden de dolfijnentoer doen voor onze kinderen, leeftijd, 3, 4 en 7 jaar.
1 dag van te voren hebben we geboekt en de leeftijden doorgegeven. Er waren reddingsvesten aanwezig voor de kinderen zoals afgesproken. Dit is wel zo veilig en voor ons ook een vereiste.
De gids was een student die dit al 3 jaar deed naast zijn studie. Hij deed dit uitstekend en was zeer vriendelijk. We kregen drinken en chips aan boord en echte markoezasap. We zijn ook gestopt voor een snack. De gids gaf aan dat we gebakjes gingen eten, maar het waren gebakken snacks, wel echt lekker maar ik dacht aan een lekker gebakje van Fernandes. Volgens de Surinaamse uitleg was het toch gebakken, vandaar de benaming gebakjes. De dolfijnen zijn echt magisch, ze zijn wel moeilijk op de foto te krijgen, maar dat wist ik al. Gewoon genieten is het beste advies die ik kan geven.

Bekijk meer beoordelingen
27 mei 2016 beoordeeld

Was erg leuk. Prachtige tocht over de Cottica ,leerzaam bezoek aan dorp, heerlijk Surinaams eten en aardige dans/muziek show. Ken Doorson zelf was onze gids. Hij was zeer aardig en heeft goed voor ons gezorgd gedurende de hele dag. Ook nog diverse kunstobjecten in Moengo bekeken. Kortom een zeer gevarieerde en goed verzorgde dag. Een aanrader.

Reizigers die Waterproof Tours Suriname bekeken, bekeken ook

Paramaribo, Paramaribo District

In Waterproof Tours Suriname geweest? Deel je ervaringen!