“gemiddelde attractie”

Waterproof Tours Suriname
Geclassificeerd als nr. 4 van 20 Tours in Paramaribo
Attractiegegevens
18 augustus 2016 beoordeeld

De uitleg onderweg was niet te verstaan
Bij de start was het onduidelijk waar je moest zijn
Onderweg zou duidelijker moeten worden uitgelegd waar je je bevind

16 augustus 2016 beoordeeld

Wij wilden de dolfijnentoer doen voor onze kinderen, leeftijd, 3, 4 en 7 jaar.
1 dag van te voren hebben we geboekt en de leeftijden doorgegeven. Er waren reddingsvesten aanwezig voor de kinderen zoals afgesproken. Dit is wel zo veilig en voor ons ook een vereiste.
De gids was een student die dit al 3 jaar deed naast zijn studie. Hij deed dit uitstekend en was zeer vriendelijk. We kregen drinken en chips aan boord en echte markoezasap. We zijn ook gestopt voor een snack. De gids gaf aan dat we gebakjes gingen eten, maar het waren gebakken snacks, wel echt lekker maar ik dacht aan een lekker gebakje van Fernandes. Volgens de Surinaamse uitleg was het toch gebakken, vandaar de benaming gebakjes. De dolfijnen zijn echt magisch, ze zijn wel moeilijk op de foto te krijgen, maar dat wist ik al. Gewoon genieten is het beste advies die ik kan geven.

27 mei 2016 beoordeeld

Was erg leuk. Prachtige tocht over de Cottica ,leerzaam bezoek aan dorp, heerlijk Surinaams eten en aardige dans/muziek show. Ken Doorson zelf was onze gids. Hij was zeer aardig en heeft goed voor ons gezorgd gedurende de hele dag. Ook nog diverse kunstobjecten in Moengo bekeken. Kortom een zeer gevarieerde en goed verzorgde dag. Een aanrader.

19 mei 2016 beoordeeld

Niets is zo fijn als het dolfijnen spotten onder het genot van een hapje en drankje met daarbij de ondergaande tropenzon. Wel opletten want zowel de dolfijnen, hapjes als tropenzon zijn snel verdwenen. Dan is er gelukkig altijd nog wel een drankje, leuk gezelschap, deskundige gids en aangename locatie(s). Deze en ook andere trips van Waterproof zijn Iets om meer dan eens te doen.

Bekijk meer beoordelingen
4 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We vonden de gids zeer enthousiast en ze deed haar best om het iedereen naar hun zin te maken. De trip op-zich vonden we tegenvallen omdat we er meer van hadden verwacht.

Reizigers die Waterproof Tours Suriname bekeken, bekeken ook

Paramaribo, Paramaribo District

In Waterproof Tours Suriname geweest? Deel je ervaringen!