Waterproof Tours Suriname
Vandaag geopend: 08:00 - 16:30
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Sunset & dolphins tour!

Met waterproof tours een leuke boottrip gemaakt over de commewijne rivier om dolfijnen te spotten ... meer lezen

Beoordeeld op 12 oktober 2018
Lindsey1990
Eindhoven, Nederland
via mobiele applicatie
Goed verzorgde trips!

Vanuit Nederland contact gezocht en voor anderhalve week diverse trips geboekt. Hele goede service ... meer lezen

Beoordeeld op 11 oktober 2017
Inge B
via mobiele applicatie
Lees alle 57 beoordelingen

Beoordeeld op 16 augustus 2016

Wij wilden de dolfijnentoer doen voor onze kinderen, leeftijd, 3, 4 en 7 jaar.
1 dag van te voren hebben we geboekt en de leeftijden doorgegeven. Er waren reddingsvesten aanwezig voor de kinderen zoals afgesproken. Dit is wel zo veilig en voor ons ook een vereiste.
De gids was een student die dit al 3 jaar deed naast zijn studie. Hij deed dit uitstekend en was zeer vriendelijk. We kregen drinken en chips aan boord en echte markoezasap. We zijn ook gestopt voor een snack. De gids gaf aan dat we gebakjes gingen eten, maar het waren gebakken snacks, wel echt lekker maar ik dacht aan een lekker gebakje van Fernandes. Volgens de Surinaamse uitleg was het toch gebakken, vandaar de benaming gebakjes. De dolfijnen zijn echt magisch, ze zijn wel moeilijk op de foto te krijgen, maar dat wist ik al. Gewoon genieten is het beste advies die ik kan geven.

Datum van activiteit: juli 2016
Beoordeeld op 27 mei 2016

Was erg leuk. Prachtige tocht over de Cottica ,leerzaam bezoek aan dorp, heerlijk Surinaams eten en aardige dans/muziek show. Ken Doorson zelf was onze gids. Hij was zeer aardig en heeft goed voor ons gezorgd gedurende de hele dag. Ook nog diverse kunstobjecten in Moengo bekeken. Kortom een zeer gevarieerde en goed verzorgde dag. Een aanrader.

Datum van activiteit: maart 2016
Beoordeeld op 19 mei 2016

Niets is zo fijn als het dolfijnen spotten onder het genot van een hapje en drankje met daarbij de ondergaande tropenzon. Wel opletten want zowel de dolfijnen, hapjes als tropenzon zijn snel verdwenen. Dan is er gelukkig altijd nog wel een drankje, leuk gezelschap, deskundige gids en aangename locatie(s). Deze en ook andere trips van Waterproof zijn Iets om meer dan eens te doen.

Datum van activiteit: april 2016
Beoordeeld op 4 april 2016 via mobiele applicatie

We vonden de gids zeer enthousiast en ze deed haar best om het iedereen naar hun zin te maken. De trip op-zich vonden we tegenvallen omdat we er meer van hadden verwacht.

Datum van activiteit: april 2016
Beoordeeld op 20 maart 2016

Dolfijnen spotten is wel iets anders dan aapjes kijken in de dierentuin. Deze dieren zijn in hun natuurlijke habitat. En tijdens de trip mag je de dieren geen voer geven. De sfeer bepaal je deels zelf, maar de begeleiding zorgt er voor dat er wel iets lekkers te drinken aan boord is en een locaal snackje. Plus de veiligheid wordt goed in de gaten gehouden door de gids. een MUST ervaring voor als je in Suriname bent.

Datum van activiteit: oktober 2015