Waterproof Tours Suriname
Vandaag geopend: 08:00 - 16:30
Hoogtepunten uit beoordelingen
Zorgvuldig geregeld

Een 11 daagse trip door Suriname gemaakt. Reisspecialist Lizet heeft ons enorm goed geadviseerd ... meer lezen

Beoordeeld op 12 april 2024
marianrommens60
Willemstad, Curaçao
Een erg leuke vrijdagmiddag besteding!

Erg leuke ervaring en een leuke activiteit voor een vrijdagmiddag! Contact via de organisatie en ... meer lezen

Beoordeeld op 11 november 2022
PatriciaChristinaB
Den Haag, Nederland
via mobiele applicatie
Lees alle 64 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Paramaribo
vanaf € 158,98
vanaf € 143,12
Stadstour van Paramaribo
12 beoordelingen
vanaf € 58,00
Beoordeeld op 27 mei 2016

Was erg leuk. Prachtige tocht over de Cottica ,leerzaam bezoek aan dorp, heerlijk Surinaams eten en aardige dans/muziek show. Ken Doorson zelf was onze gids. Hij was zeer aardig en heeft goed voor ons gezorgd gedurende de hele dag. Ook nog diverse kunstobjecten in Moengo bekeken. Kortom een zeer gevarieerde en goed verzorgde dag. Een aanrader.

Datum van activiteit: maart 2016
Beoordeling verzameld in samenwerking met deze attractie
Beoordeeld op 19 mei 2016

Niets is zo fijn als het dolfijnen spotten onder het genot van een hapje en drankje met daarbij de ondergaande tropenzon. Wel opletten want zowel de dolfijnen, hapjes als tropenzon zijn snel verdwenen. Dan is er gelukkig altijd nog wel een drankje, leuk gezelschap, deskundige gids en aangename locatie(s). Deze en ook andere trips van Waterproof zijn Iets om meer dan eens te doen.

Datum van activiteit: april 2016
Beoordeling verzameld in samenwerking met deze attractie
Beoordeeld op 5 april 2016 via mobiele applicatie

We vonden de gids zeer enthousiast en ze deed haar best om het iedereen naar hun zin te maken. De trip op-zich vonden we tegenvallen omdat we er meer van hadden verwacht.

Datum van activiteit: april 2016
Beoordeeld op 21 maart 2016

Dolfijnen spotten is wel iets anders dan aapjes kijken in de dierentuin. Deze dieren zijn in hun natuurlijke habitat. En tijdens de trip mag je de dieren geen voer geven. De sfeer bepaal je deels zelf, maar de begeleiding zorgt er voor dat er wel iets lekkers te drinken aan boord is en een locaal snackje. Plus de veiligheid wordt goed in de gaten gehouden door de gids. een MUST ervaring voor als je in Suriname bent.

Datum van activiteit: oktober 2015
Beoordeeld op 11 februari 2016

Je moet geluk hebben anders zie je niets.dat is wel jammer.met je eigen boot is het veel leuker.en je heb dan meer geluk

Datum van activiteit: januari 2016