Waterproof Tours Suriname
Vandaag geopend: 08:00 - 16:30
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Sunset & dolphins tour!

Met waterproof tours een leuke boottrip gemaakt over de commewijne rivier om dolfijnen te spotten ... meer lezen

Beoordeeld op 12 oktober 2018
Lindsey1990
Eindhoven, Nederland
via mobiele applicatie
Goed verzorgde trips!

Vanuit Nederland contact gezocht en voor anderhalve week diverse trips geboekt. Hele goede service ... meer lezen

Beoordeeld op 11 oktober 2017
Inge B
via mobiele applicatie
Lees alle 57 beoordelingen

Beoordeeld op 11 februari 2016

Je moet geluk hebben anders zie je niets.dat is wel jammer.met je eigen boot is het veel leuker.en je heb dan meer geluk

Datum van activiteit: januari 2016
Beoordeeld op 30 oktober 2015

Leuke bezigheid op de zondagmiddag: dolfijnen spotten. We gaan aan boord met een groep van ongeveer 16 mensen. Mee gaat een krat met drankjes en snacks. Onze toerleider is nog jong en relatief nieuw, merken we, maar hij is enthousiast en spreekt zijn talen. Belangrijk, gezien de samenstelling van de groep die zeer internationaal is. We spotten inderdaad wat dolfijnen, maar op de uitgedeelde foto's zijn ze beter te zien.... We maken een stopje op een plantage waar we met verschillende bewoners aan de praat raken en men ons visjes laat proeven en vogeltjes laat horen. Op de terugweg zien we een prachtige zonsondergang en we nemen er nog een wijntje bij. Leuk tochtje!

Datum van activiteit: oktober 2015
Beoordeeld op 27 oktober 2015

Dolphins & Sunset was een leuke tour, maar er is nog genoeg ruimte voor verbetering.

Bij aankomst is het onduidelijk waar je je moet melden. De tour vertrok hierdoor een half uur later dan gepland. Bij de pier staan ook een aantal regels voor dolfijnen kijken waaronder geen geluid maken, niet opdrijven en niet opsluiten tussen de boten plus wat andere. Deze regels bestaan alleen op het bord.

Bij het zien van de dolfijnen zei de gids ons te klappen, met de boten voeren we achter de dolfijnen aan waardoor ze opgedreven werden en uiteindelijk zat een groep tussen drie boten en de kant. Nou zullen ze daar misschien wel gewend aan zijn, maar toch.

Uieindelijk hebben we wel dolfijnen gezien, en misschien vonden ze onze aanwezigheid niet zo erg. Leuk om ze van dichtbij te kunnen bekijken, maar deze bovenste puntjes moeten toch wel aangepakt worden.

De drankjes tijdens de vaartocht zijn prima. De gids lijkt weinig te weten van dolfijnen en de omgeving, maar kan alles goed inschenken. De 'sunset' op de plantage bekijken is mooi en de hapjes zijn oké.

Al met al een leuke ervaring, maar teveel gericht op het plezier van de toeristen dan op de rust van de dolfijnen.

Datum van activiteit: oktober 2015
Beoordeeld op 16 juli 2015 via mobiele applicatie

Heerlijk gevaren met schipper Moen en 2 gidsen (1 werd opgeleid). Het was heel ontspannen en gezellig. We werden goed verzorgd door de gidsen. Geweldig om de dolfijnen zo sierlijk te zien zwemmen. De ondergaande zon op de terugweg was schitterend. Een top excursie!

Datum van activiteit: juli 2015
Beoordeeld op 27 juni 2015 via mobiele applicatie

Ondanks wat regen op het begin waren er veel dolfijnen en kwamen ze erg dichtbij. De gids geeft veel informatie en weet veel over de omgeving, ook zorgt hij voor drankjes en iets te eten. Na een stop op plantage Johan & Margaretha, waar je lekkere snacks krijgt en kunt genieten van de rust en natuur, gaat de tour verder op het water en zie je een mooie zonsondergang.

Datum van activiteit: mei 2015