“ervaren begeleiders geven je het gevoel dat je een byzondere ervaring meemaakt.”
Beoordeling van Waterproof Tours Suriname

Waterproof Tours Suriname
Geclassificeerd als nr. 4 van 20 Tours in Paramaribo
Attractiegegevens
20 maart 2016 beoordeeld

Dolfijnen spotten is wel iets anders dan aapjes kijken in de dierentuin. Deze dieren zijn in hun natuurlijke habitat. En tijdens de trip mag je de dieren geen voer geven. De sfeer bepaal je deels zelf, maar de begeleiding zorgt er voor dat er wel iets lekkers te drinken aan boord is en een locaal snackje. Plus de veiligheid wordt goed in de gaten gehouden door de gids. een MUST ervaring voor als je in Suriname bent.

11 februari 2016 beoordeeld

Je moet geluk hebben anders zie je niets.dat is wel jammer.met je eigen boot is het veel leuker.en je heb dan meer geluk

30 oktober 2015 beoordeeld

Leuke bezigheid op de zondagmiddag: dolfijnen spotten. We gaan aan boord met een groep van ongeveer 16 mensen. Mee gaat een krat met drankjes en snacks. Onze toerleider is nog jong en relatief nieuw, merken we, maar hij is enthousiast en spreekt zijn talen. Belangrijk, gezien de samenstelling van de groep die zeer internationaal is. We spotten inderdaad wat dolfijnen, maar op de uitgedeelde foto's zijn ze beter te zien.... We maken een stopje op een plantage waar we met verschillende bewoners aan de praat raken en men ons visjes laat proeven en vogeltjes laat horen. Op de terugweg zien we een prachtige zonsondergang en we nemen er nog een wijntje bij. Leuk tochtje!

27 oktober 2015 beoordeeld

Dolphins & Sunset was een leuke tour, maar er is nog genoeg ruimte voor verbetering.

Bij aankomst is het onduidelijk waar je je moet melden. De tour vertrok hierdoor een half uur later dan gepland. Bij de pier staan ook een aantal regels voor dolfijnen kijken waaronder geen geluid maken, niet opdrijven en niet opsluiten tussen de boten plus wat andere. Deze regels bestaan alleen op het bord.

Bij het zien van de dolfijnen zei de gids ons te klappen, met de boten voeren we achter de dolfijnen aan waardoor ze opgedreven werden en uiteindelijk zat een groep tussen drie boten en de kant. Nou zullen ze daar misschien wel gewend aan zijn, maar toch.

Uieindelijk hebben we wel dolfijnen gezien, en misschien vonden ze onze aanwezigheid niet zo erg. Leuk om ze van dichtbij te kunnen bekijken, maar deze bovenste puntjes moeten toch wel aangepakt worden.

De drankjes tijdens de vaartocht zijn prima. De gids lijkt weinig te weten van dolfijnen en de omgeving, maar kan alles goed inschenken. De 'sunset' op de plantage bekijken is mooi en de hapjes zijn oké.

Al met al een leuke ervaring, maar teveel gericht op het plezier van de toeristen dan op de rust van de dolfijnen.

Bekijk meer beoordelingen
16 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gevaren met schipper Moen en 2 gidsen (1 werd opgeleid). Het was heel ontspannen en gezellig. We werden goed verzorgd door de gidsen. Geweldig om de dolfijnen zo sierlijk te zien zwemmen. De ondergaande zon op de terugweg was schitterend. Een top excursie!

Reizigers die Waterproof Tours Suriname bekeken, bekeken ook

Paramaribo, Paramaribo District

In Waterproof Tours Suriname geweest? Deel je ervaringen!