Waterproof Tours Suriname
Vandaag geopend: 08:00 - 16:30
Hoogtepunten uit beoordelingen
Zorgvuldig geregeld

Een 11 daagse trip door Suriname gemaakt. Reisspecialist Lizet heeft ons enorm goed geadviseerd ... meer lezen

Beoordeeld op 12 april 2024
marianrommens60
Willemstad, Curaçao
Een erg leuke vrijdagmiddag besteding!

Erg leuke ervaring en een leuke activiteit voor een vrijdagmiddag! Contact via de organisatie en ... meer lezen

Beoordeeld op 11 november 2022
PatriciaChristinaB
Den Haag, Nederland
via mobiele applicatie
Lees alle 64 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Paramaribo
vanaf € 158,98
vanaf € 143,12
Stadstour van Paramaribo
12 beoordelingen
vanaf € 58,00
Beoordeeld op 27 juni 2015 via mobiele applicatie

Ondanks wat regen op het begin waren er veel dolfijnen en kwamen ze erg dichtbij. De gids geeft veel informatie en weet veel over de omgeving, ook zorgt hij voor drankjes en iets te eten. Na een stop op plantage Johan & Margaretha, waar je lekkere snacks krijgt en kunt genieten van de rust en natuur, gaat de tour verder op het water en zie je een mooie zonsondergang.

Datum van activiteit: mei 2015
Beoordeeld op 19 juni 2015

Dit is een leuke trip om doordeweeks te doen. De gids is erg vriendelijk en pastte zich goed aan de weersomstandigheden aan. Veel dolfijnen gezien, sommige deden zelfs mooie salto's voor ons.

Datum van activiteit: juni 2015
Beoordeeld op 19 juni 2015

Qua prijs/kwaliteit verhouding is deze trip een aanrader. De gids hield de gasten op een prettige manier bezig en zorgde op tijd voor een natje en een droogje. Er was van alles ruim voldoende - zowel voor de liefhebber van alcoholische- als van non-alcoholische dranken. Ook de snacks aan boord en de snacks op de plantage Johanna - Magaretha waren heerlijk en keurig verzorgd. Deze trip is geschikt voor jong en oud. Natuurlijk niet te vergeten de dolfijnen en de zonsondergang - TOP!

Datum van activiteit: april 2015
Beoordeeld op 15 juni 2015

Door goed naar ons te luisteren heeft Waterproof ons een geweldige vakantie bezorgd in Suriname. De gidsen waar Waterproof mee samenwerkt zijn zeer kundig, en geven een goed beeld van Suriname. Je leert Suriname en haar bevolking echt kennen. Absoluut geen massatoerisme maar persoonlijke aandacht. Een paar hoogtepunten: Apoera, Bigi Pan, Galibi, Gunsi.
Een echte aanrader!

Datum van activiteit: mei 2015
Beoordeeld op 3 februari 2015

Waterproof verzorgt o.a. een prima dagtrip naar Moengo waar oorspronkelijke cultuur en moderne kunst in toenemende mate samenvloeit: nu al zeer de moeite waard en het enthousiasme waarmee gewerkt wordt aan uitbreiding van de kunstcollectie, artistieke activiteiten en internationale naamsbekendheid voorspelt ook nog veel goeds voor de toekomst.
Daarbij komt nog dat we de mazzel hadden dat Ken Doorson ons de hele dag voorzag van smeuïge context bij alles wat we tegenkwamen. Zoals gebruikelijk ook goed verzorgd qua versnaperingen en vervoer.
Kortom, we kunnen deze dagtrip beslist aanbevelen.

Datum van activiteit: november 2014