“Persoonlijke aandacht en op maat gesneden!”

Waterproof Tours Suriname - Day Trips
Geclassificeerd als nr. 4 van 17 Tours in Paramaribo
Attractiegegevens
15 juni 2015 beoordeeld

Door goed naar ons te luisteren heeft Waterproof ons een geweldige vakantie bezorgd in Suriname. De gidsen waar Waterproof mee samenwerkt zijn zeer kundig, en geven een goed beeld van Suriname. Je leert Suriname en haar bevolking echt kennen. Absoluut geen massatoerisme maar persoonlijke aandacht. Een paar hoogtepunten: Apoera, Bigi Pan, Galibi, Gunsi.
Een echte aanrader!

Schrijf een beoordeling

3 februari 2015 beoordeeld

Waterproof verzorgt o.a. een prima dagtrip naar Moengo waar oorspronkelijke cultuur en moderne kunst in toenemende mate samenvloeit: nu al zeer de moeite waard en het enthousiasme waarmee gewerkt wordt aan uitbreiding van de kunstcollectie, artistieke activiteiten en internationale naamsbekendheid voorspelt ook nog veel goeds voor de toekomst.
Daarbij komt nog dat we de mazzel hadden dat Ken Doorson ons de hele dag voorzag van smeuïge context bij alles wat we tegenkwamen. Zoals gebruikelijk ook goed verzorgd qua versnaperingen en vervoer.
Kortom, we kunnen deze dagtrip beslist aanbevelen.

Beoordeling verzameld in samenwerking met deze attractie
16 januari 2015 beoordeeld

Vorig jaar met mijn zus een aantal geweldige ervaringen opgedaan tijdens de Jungle tour. Ook hebben we toen de dolfijnen gespot net zoals dit jaar! De dame van Waterproof tours heeft de zaakjes goed in orde. De gidsen zijn zo enthousiast dat je zelfs na een zware avond stappen even je kater van die dag vergeet! Ze weten alles over de vele diersoorten,gewassen, en planten. Echt een aanrader!

10 december 2014 beoordeeld

Waterproof Tours heeft ons verblijf in Paramaribo en de trip naar Danpaatie perfect geregeld. Ons verblijf in Paramaribo was rustig gelegen en toch vlakbij het centrum. Danpaati is een stukje paradijs in de jungle van Suriname en een prima plek om te ontstressen. De reis er naar toe is al een belevenis op zich, maar ook de dorpswandeling, de jungletocht en het kaaimannen spotten waren geweldige ervaringen. En in tegenstelling wat je regelmatig hoort van trips in Suriname was alles perfect geregeld. Lisset van Waterproof Tours heeft ons prima geadviseerd en mede daardoor is ons verblijf in Suriname een succes geweest.

16 november 2014 beoordeeld

De trips die Waterproof organiseert laat je Suriname op zijn mooist zien: vanaf het water. Wij deden de Sunset Dolfin Tour naar de magische plek waar de twee grote rivieren in zee uitkomen. Vanaf de boot kun je in de luwte langs de oever de spelende en jagende dolfijnen observeren en vanaf de steiger bij een plantagedorp prachtig de zon zien ondergaan- dat alles onder het genot van drankjes en hapjes, want de tours van Waterproof zijn heel goed verzorgd.
Ook deden we de Sugar Trail, een heel interessante tocht naar het verleden van de suikerplantages. De trip voert per bus door de Commewijne, per korjaal naar een voormalige plantage en per tentboot terug naar Paramaribo. De gids van Waterproof weet veel te vertellen en op Marienburg werden we rondgeleid door meneer Soekarni die zelf zijn hele leven in de suikerfabriek heeft gewerkt en met zijn verhalen de ruïnes van de fabriek tot leven wekt.

Beoordeling verzameld in samenwerking met deze attractie

Reizigers die Waterproof Tours Suriname - Day Trips bekeken, bekeken ook

Paramaribo, Paramaribo District

In Waterproof Tours Suriname - Day Trips geweest? Deel je ervaringen!