Waterproof Tours Suriname
Vandaag geopend: Gesloten
Hoogtepunten uit beoordelingen
Zorgvuldig geregeld

Een 11 daagse trip door Suriname gemaakt. Reisspecialist Lizet heeft ons enorm goed geadviseerd ... meer lezen

Beoordeeld op 12 april 2024
marianrommens60
Willemstad, Curaçao
Een erg leuke vrijdagmiddag besteding!

Erg leuke ervaring en een leuke activiteit voor een vrijdagmiddag! Contact via de organisatie en ... meer lezen

Beoordeeld op 11 november 2022
PatriciaChristinaB
Den Haag, Nederland
via mobiele applicatie
Lees alle 64 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Paramaribo
Meer info
Stadstour van Paramaribo
13 beoordelingen
Meer info
Beoordeeld op 17 januari 2015

Vorig jaar met mijn zus een aantal geweldige ervaringen opgedaan tijdens de Jungle tour. Ook hebben we toen de dolfijnen gespot net zoals dit jaar! De dame van Waterproof tours heeft de zaakjes goed in orde. De gidsen zijn zo enthousiast dat je zelfs na een zware avond stappen even je kater van die dag vergeet! Ze weten alles over de vele diersoorten,gewassen, en planten. Echt een aanrader!

Datum van activiteit: december 2014
Beoordeeld op 10 december 2014

Waterproof Tours heeft ons verblijf in Paramaribo en de trip naar Danpaatie perfect geregeld. Ons verblijf in Paramaribo was rustig gelegen en toch vlakbij het centrum. Danpaati is een stukje paradijs in de jungle van Suriname en een prima plek om te ontstressen. De reis er naar toe is al een belevenis op zich, maar ook de dorpswandeling, de jungletocht en het kaaimannen spotten waren geweldige ervaringen. En in tegenstelling wat je regelmatig hoort van trips in Suriname was alles perfect geregeld. Lisset van Waterproof Tours heeft ons prima geadviseerd en mede daardoor is ons verblijf in Suriname een succes geweest.

Datum van activiteit: november 2014
Beoordeeld op 16 november 2014

De trips die Waterproof organiseert laat je Suriname op zijn mooist zien: vanaf het water. Wij deden de Sunset Dolfin Tour naar de magische plek waar de twee grote rivieren in zee uitkomen. Vanaf de boot kun je in de luwte langs de oever de spelende en jagende dolfijnen observeren en vanaf de steiger bij een plantagedorp prachtig de zon zien ondergaan- dat alles onder het genot van drankjes en hapjes, want de tours van Waterproof zijn heel goed verzorgd.
Ook deden we de Sugar Trail, een heel interessante tocht naar het verleden van de suikerplantages. De trip voert per bus door de Commewijne, per korjaal naar een voormalige plantage en per tentboot terug naar Paramaribo. De gids van Waterproof weet veel te vertellen en op Marienburg werden we rondgeleid door meneer Soekarni die zelf zijn hele leven in de suikerfabriek heeft gewerkt en met zijn verhalen de ruïnes van de fabriek tot leven wekt.

Datum van activiteit: november 2014
Beoordeling verzameld in samenwerking met deze attractie
Beoordeeld op 29 oktober 2014

Bij Waterproof is je trip in goede handen. Lieve leuke en vooral ook enthousiaste gidsen onder bezielende leiding van Liesbeth, ze heeft ook van deze dagtour weer een avontuur weten te maken: proeven van de versgekapte rietsuikerstengel in een stalletje aan de weg, een rijtour langs Commewijne en plantages, een boottochtje naar Concordia, onderweg terug naar Stolkertsijver wel een regenbuitje gepakt, warme waterdruppels. Lekkere snacks onderweg: bakabana, loempiaatjes, pasteitjes, verfrissende drankjes met en zonder alcohol, tocht over de Surinamerivier terug naar de stad. Veelzijdige trip, zeker een aanrader.

Datum van activiteit: oktober 2014
Beoordeeld op 23 oktober 2014

Op de Vakantiebeurs 2014 in Utrecht hebben wij uitgebreid gesproken met Liesbeth van Waterproof Tours. Wij gaven aan wat onze ideeën waren voor onze reis naar Suriname. Op basis van onze wensen en de (terechte) inschatting wat voor soort reizigers wij zijn, heeft Waterproof Tours een op onze lijf geschreven reis door Suriname uitgestippeld. Geen moeite was teveel om voor ons wat te veranderen en te organiseren. Wij wilden niet steeds weer terug naar Paramaribo na een trip, maar trekken van de ene plaats/streek naar de andere. Dat scheelde weer tijd. Waterproof regelde dat allemaal tot in de puntjes. Niets is misgegaan. Door Waterproof hebben wij een onvergetelijke vakantie gehad in Suriname!

Datum van activiteit: september 2014