Waterproof Tours Suriname
Vandaag geopend: Gesloten
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Sunset & dolphins tour!

Met waterproof tours een leuke boottrip gemaakt over de commewijne rivier om dolfijnen te spotten ... meer lezen

Beoordeeld op 12 oktober 2018
Lindsey1990
Eindhoven, Nederland
via mobiele applicatie
Goed verzorgde trips!

Vanuit Nederland contact gezocht en voor anderhalve week diverse trips geboekt. Hele goede service ... meer lezen

Beoordeeld op 11 oktober 2017
Inge B
via mobiele applicatie
Lees alle 57 beoordelingen

Beoordeeld op 23 oktober 2014

Op de Vakantiebeurs 2014 in Utrecht hebben wij uitgebreid gesproken met Liesbeth van Waterproof Tours. Wij gaven aan wat onze ideeën waren voor onze reis naar Suriname. Op basis van onze wensen en de (terechte) inschatting wat voor soort reizigers wij zijn, heeft Waterproof Tours een op onze lijf geschreven reis door Suriname uitgestippeld. Geen moeite was teveel om voor ons wat te veranderen en te organiseren. Wij wilden niet steeds weer terug naar Paramaribo na een trip, maar trekken van de ene plaats/streek naar de andere. Dat scheelde weer tijd. Waterproof regelde dat allemaal tot in de puntjes. Niets is misgegaan. Door Waterproof hebben wij een onvergetelijke vakantie gehad in Suriname!

Datum van activiteit: september 2014
Beoordeeld op 16 oktober 2014 via mobiele applicatie

Alle beloofde diersoorten meerdere malen gespot! De dolfijnen waren geweldig! En zo dichtbij! Ook de reuze schilpadden hebben indruk gemaakt!

Beoordeeld op 16 augustus 2014

Wauw!
De dolfijnen waren niet heel dichtbij maar wat bijzonder..
En vooral het kaaimannen vangen vonden mijn broertje van 15 en ik een heel avontuur.
Ik het donker met een klein bootje het moeras in...
Iets te eten en drinken zit er bij in

Datum van activiteit: juli 2014
Beoordeling verzameld in samenwerking met deze attractie
Beoordeeld op 18 maart 2014

Op het strand 3 schildpadden gezien die eieren gingen leggen. Fantastisch om te zien. De locale gids én de waterproof gids gingen zorgvuldig en met veel respect om met de schildpadden. En met de kaaimannen. Lekker gegeten bij Johan&Margaretha, alles goed georganiseerd!

Datum van activiteit: maart 2014
Beoordeeld op 14 januari 2014

De Sunset en dolfins trip is zeker een aanrader, 3 uurtjes lekker op het water in deels overdekte boot, leuke gids, lekkere hapjes en drankjes en mooie zonsondergang. De dolfijnen zien was magisch maar wel van een afstandje.

Datum van activiteit: januari 2014