Beoordeeld op 26 november 2019

Zeer prettige accommodatie, rustig gelegen appartementen en hotelkamers. Appartementen schoon, heerlijke bedden en prima warme douche. Grote koelkast en magnetron en water koker aanwezig. Ruim vriesvak. Airco werkt uitstekend en appartement heeft prima terras of balkon.
Zeer vriendelijk personeel. Mooi zwembad en leuke zitjes bij de bar, wel wat harde stoelen, een kussentje zou aangenaam zijn.
Prima buurt.

Kamertip: Appartement 1 zeer rustig
Datum van verblijf: november 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 2 oktober 2019

Als eerst mijn complimenten aan het personeel...wat een lieve mensen. Niets is teveel gevraagd! Dank je wel Monique.
Appartement is schoon en netjes onderhouden en voorzien van alle gemakken.
De beplanting is eveneens een weldaad om naar te kijken. Zwembad was voor ons de grootste luxe ervaring voor de hete september-maand. Locatie is eveneens top!
Hier komen we zeker terug.
Kleine tip: iets meer sfeer in de woonkamer.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 13 februari 2019

Verscholen in het centrum aan de Keizerstraat ligt het kleinschalige aparthotel Joah Inn. Apartementen zijn ruim schoon en goed geouttileerd. Ruime badkamer. Lekker terrasje uit de zon in de wind. Goed onderhouden zwembadje. Gezellige bar. Erg behulpzaam, betrokken en vriendelijk personeel. Zijn er nog verbeterpunten?
Graag een leeslamp in de huiskamer, meer licht boven de spiegel in de badkamer. Tien euro voor een eenvoudig ontbijt is te veel gevraagd zeker als je die prijs afzet tegen de dinerprijzen. Zeker een aanrader als je Paramaribo bezoekt.

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 20 oktober 2018

Tijdens onze vakantie in Suriname was Joah Inn onze basis in Paramaribo waar we tussen onze verschillende tours in het land steeds terugkwamen. Een prima plek, vlakbij de binnenstad en kleinschalig, zonder de drukte van de veel grotere hotels in de buurt van de rivier (Torarica etc). Nette kamer met goed werkende airco en schoon. Vriendelijke en behulpzame medewerkers en goede voorzieningen. Prima ontbijt en mogelijkheid om lunch en diner te gebruiken. Leuke bar en zwembad met terras.

Kamertip: er zijn hotelkamers en appartementen, de appartementen hebben geen ontbijtservice
Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 22 september 2018 via mobiele applicatie

Joah Inn ligt ideaal in het centrum van Paramaribo op maximaal 20 minuten lopen van alle highlights.

Goed onderhouden appartementen en zeer vriendelijk personeel.

Bar met voldoende drankjes en ook een redelijke menukaart.
Lekker en schoon zwembad. Voor ons een prima thuisbasis voor 3 weken om vanuit daar allerlei excursies te doen.

Datum van verblijf: september 2018