“Prima verblijf”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

1 beoordeling
common_n_hotel_reviews_1bd8 7 nuttige stemmen
“Prima verblijf”
Beoordeeld op 26 april 2014 voor een verblijf in april 2014
personen vonden dit een nuttige beoordeling

In april 2014 verbleven met onze baby van 11 maanden. De buurt is te kwalificeren als 'upper class'. Er wonen ook een aantal Amerikaanse en Nederlandse expats. Van half 7 's avonds tot half 7 's ochtends surveilleert een beveiligingsauto door de wijk. Dit schept een veilig gevoel. De woning heeft een separate ingang en poort die met de afstandsbediening wordt bediend. De ligging is prima. Op nog geen 5 minuten rijden van Torarica, vlak bij de Antondrachtenweg, Choi's supermarkt en de marretrette mall. De woning zelf is netjes afgewerkt en vrij nieuw. Belangrijk voor ons: het was schoon! De 2 slaapkamers zijn voorzien van airco, de woonkamer niet. Echter, als je schuifdeuren open zet is het daar goed vertoeven. Pluspunt zijn de horren voor de schuifdeuren. Een babybed stond voor ons klaar en we kregen ook een kinderstoel. Hier waren we blij mee. Schoonmaak 1x per week en schone linnen. Idd warm water en gratis WiFi (handig) met WPA-code dus ik kon ook inloggen op het werk. De eigenaar is goed bereikbaar en reageert snel op vragen. Punt van kritiek: we dachten op de overdekte patio te kunnen zitten. Dit blijkt een vijver te zijn die zal worden verbouwd tot zwembad. Als dit is gedaan is het een perfecte woning. Wij hebben een fijn verblijf gehad en kunnen het anderen aanbevelen.

Reisgroep: Kleine kinderen
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren