“Heerlijk eten en mooi ingericht”
Beoordeling van Souposo

Souposo
Geclassificeerd als nr. 3 van 174 Restaurants in Paramaribo
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
18 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens onze vakantie meerdere malen hier gegeten. Ontzettend lekkere soep en gezellig ingerichte binnentuin om in te zitten. Vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: juli 2019

16 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

In de prettige binnenplaats is het goed toeven. Ik kan de pindasoep met garnalen (dagsoep) en die was heel lekker. De bediening was erg vriendelijk. Ik kom zeker nog eens terug voor één van de andere soepen.

Datum van bezoek: juli 2019
16 juli 2019 beoordeeld

leuk om te ontdekken in het centrum van de stad, aan de rand dan in een achterafstraatje maar wel makkelijk te vinden, zeker voor herhaling vatbaar en we gaan ze zeker weer opzoeken

21 mei 2019 beoordeeld

Souposo is een schattig klein restaurantje waar je op een prachtig binnenplaatsje kunt genieten van heerlijke soep. Ik heb genoten van de pindasoep en mijn partner van een heerlijke saoto soep. Als "toetje" een heerlijk pindakoekje gegeten. Vriendelijke bediening, niet duur. Aanrader.

19 mei 2019 beoordeeld

enkele keren heerlijk gegeten. Prettige bediening en geweldig mooi (buiten) zitten. Echte een aanrader.

Datum van bezoek: april 2019

Reizigers die Souposo bekeken, bekeken ook

Paramaribo, Paramaribo District

In Souposo geweest? Deel je ervaringen!