“Prima plek om steeds terug te komen. ”
Beoordeling van Zus & Zo

Zus & Zo
Geclassificeerd als nr. 6 van 174 Restaurants in Paramaribo
Keukens: Caraïben, Nederlands, Internationaal, Fusion
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
4 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vertrouwde wat luxere backpacksfeer met redelijke keuken; mixvan vers gemaakt met eten uit een pakje (pindasaus! Dat verwacht je in Suriname toch zelf gemaakt!!). Goede wifi, prettige sfeer, veel nederlanders en ook lokale gasten voor een avondje uit eten

Datum van bezoek: augustus 2019

29 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

we hadden er zin in en vanmiddag speciaal even langs gelopen om te reserveren. Wat was het een teleurstelling. We hebben ruim 1,5 uur gewacht op ons eten (3 personen). De bediening had weinig oog voor ons dus tussendoor drinken bestellen was niet makkelijk. Toen dat uiteindelijk gelukt was duurde ook dat weer erg lang. De cola zat geen prik in, de saté was zonder kroepoek geserveerd maar dat zou ze nog komen brengen. Geen kroepoek meer gezien. Eten zonder bestek lukt ook niet zelf daar moesten we op wachten.
Uiteraard kan dit gebeuren en de wet van Murphy was vast van toepassing. Als de bediening met had gecommuniceerd en uitgelegd had wat er aan de hand is of een extra drankje had aan geboden om het positieve beeld vast te houden was er niks aan de hand geweest.

29 juli 2019 beoordeeld

Je hebt langzaam, langzamer en Zus en Zo. Meer dan anderhalf uur gewacht op ons eten. Eten was best oké, maar niet super. De bediening was erg nonchalant. Al die tijd geen aandacht gehad van de bediening en dus hebben we het met ons eerste drankje moeten doen. Nu voor de 3e keer geweest waarvan dit de meest slechte ervaring was. Meer aandacht voor de klant zou een boel goed maken. Geen tip gegeven. Was het dit keer niet waard.

21 juli 2019 beoordeeld

Twee (!) uur moeten wachten op ons eten. Toen het eindelijk kwam, verkeerde gerecht gekregen. Bestelde roti bleek op, ze hadden zonder overleg maar iets anders gemaakt (kip). Geen enkel excuus. Twee mensen in de bediening en twee in de keuken. Alle vier zeer nonchalant en op geen enkele manier klantvriendelijk. Normaal schrijf ik enkel positieve recensies omdat er best eens een mindere dag tussen kan zitten. Maar dit kan echt niet. Spaar je tijd en zoek iets anders zou ik zeggen.

29 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten en drinken zijn lekker en van goede kwaliteit.
Ook is ere een balie en kantoor om binnenlandse trips te boeken.

Datum van bezoek: april 2019

Reizigers die Zus & Zo bekeken, bekeken ook

Paramaribo, Paramaribo District

In Zus & Zo geweest? Deel je ervaringen!