“Heerlijk eten”

Geclassificeerd als nr. 2 van 174 Restaurants in Paramaribo
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
5 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker eten! Hadden de 9 gangen en die is bijna niet te doen met 2 personen. Ook de service was top! De cocktails vond ik iets minder maar kan liggen aan het type cocktail natuurlijk

Datum van bezoek: maart 2019

29 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

In een fijne ambiance omringd door uiteenlopende kunst kun je hier sfeervol dineren. De bediening is vriendelijk en amicaal. Cocktails zijn zeer smaakvol. De keuze uit drie soorten menu's lijkt beperkt, maar de mix aan Aziatische gerechten is goed afgestemd op kleine en grote eters met verschillende smaken. De prijs ligt wat hoger, maar is de beleving en het eten dubbel en dwars waard.
Een absolute aanrader om een vakantie mee af te sluiten!!

Datum van bezoek: maart 2019
3 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Absoluut een aanrader als je in Suriname lekker en luxe wilt eten. De keuken is verfijnd, de omgeving erg romantisch en de bediening perfect! Kost zeker meer dan andere restaurantjes, maar de moeite waard!

Datum van bezoek: februari 2019
22 februari 2019 beoordeeld

Reserveren is aan te raden want het schijnt vaak vol te zitten. Men heeft beperkt plek maar daardoor wel meer aandacht voor haar gasten.

Wij werden bij aankomst begroet en begeleid naar onze tafel in de tuin. Ondanks dat de keuze voor 3,6 of 9 schotels niet voor vegetariërs geschreven is was het geen probleem om een aantal vegetarische opties te kiezen voor het gewenste aantal schotels.
Verder is er de keuze uit een aantal lekkere cocktails en kan de gastheer je helpen met een leuke foto aan tafel.

Kortom een goede ervaring en zou het zeker aanraden aan een ieder die een avond lekker uit eten wilt.

Datum van bezoek: februari 2019
29 januari 2019 beoordeeld

Mooi restaurant waar ik al jaren kom. Fijne bediening en lekkere gerechten. Cocktails zijn heerlijk en worden met liefde gemaakt. Het restaurant binnen en buiten is prachtig om te zien!

Datum van bezoek: januari 2019

Reizigers die Garden of Eden bekeken, bekeken ook

Paramaribo, Paramaribo District

In Garden of Eden geweest? Deel je ervaringen!