Beoordeeld op 8 februari 2019

Wij hebben 5 dagen geslapen in Hotel Palacio. Het was een super goed, schoon en rustig hotel. Al het personeel was extreem vriendelijk en altijd in voor een praatje. De prijs kwaliteit is ook erg goed. Al met al een super hotel op een prima locatie!

Beoordeeld op 3 februari 2019 via mobiele applicatie

Wat een fijn hotel! Prima ligging, heerlijk rustig, maar binnen 10 minuten lopen bereik je waterkant & centrum.
Bank, pinautomaat en “supermarktje” in de straat.
24 uurs receptie.
Kamers ruim, keurig ingericht, badkamer schoon.
Dagelijks schoonmaak, schone handdoeken etc..
Airco & ijskast werken goed.
Ontbijt functioneel.
Twee dingen om rekening mee te houden. Sommige kamers hebben harde bedden, als je zachter bed wilt, vraag het bij reservering.
Er is in hotel geen lift, dus als je moeite hebt met traplopen niet geschikt.

Verder is iedereen van receptie tot housekeeping even vriendelijk!

Bij volgend bezoek aan Paramaribo kies ik zeker weer voor dit hotel.

Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 3 februari 2019

Ik heb een fantastisch verblijf gehad in hotel Palacio. De entree is prachtig, de trappetjes de lantaarnpalen, de kleuren van het hotel, je waant je op een filmset. De kamer was lekker ruim en erg schoon. En de wifi op de kamer werkte perfect.
Wat indruk op mij gemaakt heeft is het uiterst vriendelijk personeel. Ze zijn erg behulpzaam en vrij snel. Het ontbijt was ook goed. Het hotel ligt erg centraal in het centrum. Je bent zo bij Waterkant, de markt en bij gezellige restaurantjes.
Kortom, ik kom graag nog eens een keer terug naar Palacio.

• Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 28 augustus 2018 via mobiele applicatie

Perfecte kamer met kwaliteits matrassen (heel belangrijk) en goed ontbijt service vriendelijk centraal gelegen in parimaribo en meertalig personeel ook niet onbelangrijk kom zeker terug als ik weer een keer oud op nieuw mee mag maken in su.

Datum van verblijf: december 2017
Reistype: Reisde alleen
HotelPalacio-Surinam, General Manager van Hotel Palacio, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 augustus 2018

Beste Rene,

Dank u wel voor het nemen van de moeite om een review te plaatsen.
Het doet ons goed te horen dat u zo een fijne tijd hebt gehad bij ons. Het team van Hotel Palacio houdt van haar werk en van onze gasten. Wij doen wat wij doen, uit liefde voor dienstverlening en service.
Uw review bevestigd onze inzet niet ongemerkt voorbijgaat. Onverstoord gaan wij door met het verbeteren en optimaliseren van onze dienstverlening.
Hopende dat het u lukt Oud & Nieuw in Suriname te vieren, kijken wij uit naar uw volgende bezoek,

Tot uw dienst,

Mr. A. Radjkoemar
GM

Beoordeeld op 2 maart 2018 via mobiele applicatie

Palacio is een prachtig hotel op een super locatie. Onze bedden waren wat hard, maar dat kan ook aan de kamer liggen. Het ontbijt is uitstekend en het personeel is vriendelijk, wij zaten graag op de kleine veranda van het hotel.

Datum van verblijf: maart 2018