Rachel's Apartments
US$ 93*
Eco Resort(Paramaribo)
US$ 87*
  • Gratis parkeren
Tran Elite Hotel Apartments(Paramaribo)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 52*
US$ 75*
Priceline
FilterenAlle talen
14 maart 2016 beoordeeld

Heel fijn om daar te verblijven de eigenaar is een leuke en gezellige man regeld alles ,bij je dingen het personeel is top en het is er erg schoon ,elke dag bewaking aanwezig ,en je kan er je was doen op er tot een Top lokatie ik vind het er erg fijn

Kamertip: Op de eerste verdiepingzijn groot en riant en erg rustig
  • Verbleef: April, 2015, reisde met vrienden
9 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de lokatie geef k 1 punt en uitzicht nog 1..ik heb dit appartement 3 weken geboekt,maar helaas 3 nachten geslapen toen de inhoud van 4 koffers weg waren..Sieraden merkkleding schoenen parfum kadootjes voor anderen zelfs ondergoed was weg! Na een avondje stappen kwam k aan met me vriend, de deur open en bam..alles weg..De beveiliger beweerde hele tijd in zn hok te hebben gezeten en niks gezien te hebben..Volgens de eigenaar waren de inhoud van 4 koffers Door een smalle dievenijzer (constructie tegen het raam) uit de kamer gevist.. (met een hengelstok) Ik weet niet van nu maar er was geen alarm nog beveiligingscamera's en het hotel was niet verzekerd tegen inbraak..De politie kon niks betekenen omdat de totale waarde van de spullen volgens hun overdreven hoog was..Mensen wees opgepast..als je toch by rachels appartement boekt,neem een VERZEKERING! De kamermeisjes die logeren daar ook in het appartement en komen goed observeren wat je hebt meegenomen..

Verbleef: Maart, 2015, reisde met vrienden
26 november 2015 beoordeeld

Wij hebben hier in november 3 nachten naar tevredenheid doorgebracht.
Een fijn appartement met ingerichte keuken en goede wasfaciliteiten (gratis) en zelfs NPO 1,2 en 3 dus we hebben een avondje van Nederlandse tv kunnen genieten. Aangezien de boeking niet goed doorgekomen is hebben we een gratis upgrade onvangen. Erg correct. De eigenaar (zowel dochter als vader zijn zeer behulpzaam).

Verbleef: November, 2015, reisde met een partner
28 januari 2015 beoordeeld

Wij waren in januari 2 weken in Paramaribo en met Rachel's apartments hadden wij een prima plek. Op loopafstand van het centrum, leuke restaurantjes in de buurt.

De service was prima: bij aankomst stond er een welkomstpakket klaar met frisdrank, snacks, fruit en spullen voor het eerste ontbijt de volgende dag. Super!
De appartementen zijn goed ingericht en worden dagelijks schoongemaakt, er is gratis wifi, airco, gebruik van wasmachine. Eigenaar Rudy en zijn mensen zijn allemaal heel vriendelijk en behulpzaam. Kortom: een aanrader!

• Verbleef: Januari, 2015, reisde met een partner
8 september 2014 beoordeeld

Prima appartementen. Ben er nu een aantal keren geweest en het is iedere keer weer prima. Schoon, veilig, gastvrij, flexibel. Helemaal geweldig: bij aankomst is je koelkast gevuld voor de eerste dag, uitstekende service. Ook als er iets is, dan wordt het supersnel geregeld. Ik wilde in één van de slaapkamers graag twee eenpersoonsbedden ipv een tweepersoons. Werd direct geregeld! En Rudy is ook uiterst attent! Op de dag van ons vertrek was er geen electriciteit (met dank aan EBS) en dus ook geen water in ons appartement. Rudy nam zelf actie om een noodstroomvoorziening (generator) aan te leggen. Super!

• Verbleef: Augustus, 2014, reisde met familie