Beoordeeld op 25 februari 2016

In februari 3 weken op vakantie in Suriname geweest. De eerste 2 weken met mijn dochter en de laatste week alleen.Heb mijn vakantie geboekt bij Tran Elite. Is meer een appartement met kitchenette, maar heel erg schoon en de prijs is er ook naar. De eigenaresse Carla en haar team/personeel zijn fantastisch en hebben ook gezorgd dat ik een geweldige vakantie heb gehad in Suriname. Ik voelde me erg veilig in dit hotel, vanwege de bewaking. Ook kan men er lekker zwemmen en indien je wilt, relaxen. Het hotel c.q. appartementencomplex ligt in een rustige buurt en er is parkeergelegenheid aanwezig. Het uitzicht vanuit de kamers is mooi en rondom alle kamers zijn er balkons. Wat gastvrijheid betreft, scoren eigenaresse Carla en haar personeel een dikke 10!!! Super. Dank je Carla en personeel. Wie weet, tot gauw.

Datum van verblijf: februari 2016
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 4 mei 2015

Een prima plek! Opvallend aardig personeel. Ons eenkamerappartement was functioneel ingericht, geen overbodige spullen. Het keukenblok was voorzien van een toaster, een waterkoker en een magnetron. Geen kookplaat, maar die kun je op aanvraag alsnog krijgen. Een goed functionerende grote koelkast met een groot vriesvak.De bedden zijn opvallend comfortabel. Wij hadden een balkon in de schaduw met een zitje. Heerlijk zitten daar!
De airco werkt perfect en ik moet zeggen dat we daar ook erg van genoten hebben. De badkamer is eenvoudig met een douche, wasbak en een toilet (er is een fohn aanwezig). Alles is schoon, het douchegordijn was nieuw (ik vind douchegordijnen snel smerig, maar dit viel gelukkig alles mee). De kraan op de wastafel stond los, maar toen we hier melding van maakten was dit binnen een kwartier opgelost.

Het beddengoed is schoon en wordt om de dag vervangen. De handdoeken worden als je dat wil elke dag verwisseld.

Het zwembad is klein en er zijn maar 3 ligbedden, maar het is goed genoeg om even bij te komen van dagtrips. Wat meer ruimte rondom het zwembad zou fijn zijn, nu staat alles vol met tafeltjes en banken. De poolbar was helaas gesloten.

De receptiemedewerkers zijn zeer behulpzaam. Ze bellen een taxi, bestellen eten voor je en weten veel over de omgeving en waar je het beste naar toe kan. Nu weet ik wel dat dat bij hun taak hoort, maar ik weet ook uit ervaring dat niet alle receptiemedewerker even servicegericht zijn. Bij Tran Elite zijn alle receptiemedewerkers even vriendelijk en behulpzaam.

De ligging van het hotel is rustig en vlakbij verschillende supermarkten en winkels. Ook een pinautomaat is vlakbij. Het centrum is makkelijk met de taxi te bereiken (kosten 10 SRD).

Als we nog een keer in Paramaribo zijn gaan we zeker kijken of we hier weer een plekje kunnen vinden. De verhouding prijs-kwaliteit is hartstikke goed!

Kamertip: Geen lift aanwezig; Het centrum is met de taxi in 5 minuten te bereiken en dit kost je 10 SRD
Datum van verblijf: april 2015
Beoordeeld op 5 april 2014

Dit hotel ligt buiten het centrum van Paramaribo, maar met een taxi is men voor een prikje op 10 minuten in het centrum. Men is zeer vriendelijk aan de receptie maar het probleem ligt elders. De kamers zijn wat verouderd. Hier zou men dringend iets moeten aan doen. Het grootste probleem is het slechte ontbijt. Dit trekt op niets. Diepvriessandwiches, een confituur en chocopot waar iedereen zit in te rommelen, een kleine microgolfoven om iets te roosteren, enfin abominabel. Een hotel onwaardig. Tevens onhygiënisch. Het kan niet anders of de enige tafel zit vol bakterieën.
Spijtig. .

Datum van verblijf: maart 2014
Beoordeeld op 2 juli 2012

In april/mei verbleven we 14 dagen in dit hotel. Het hotel is eenvoudig. De kamers zijn goed met lekker ruime bedden en worden dagelijks gereinigd. Het ontbijt op zijn "Surinaams" dat wil zeggen, heb geduld alles komt goed.

Datum van verblijf: mei 2012
Beoordeeld op 22 juni 2012

ik vind het jammer dat ik hier had geboekt, hotel suites heeft alles in de kamers maar erg verouderd en mag onderhouden worden oftewel gerenoveerd! op foto's heel mooi en luxen als je komt erg slechte gebouw. dak lek. verder was de service prima.
Het ontbijt was erg slecht. heel matig. voor mensen die een luxe zoeken en een echt ontbijt is dit niks! Te duur voor een suite met zo een ontbijt! zwembad is prima maar erg klein. gevaarlijke trap

Kamertip: voor luxe is dit geen plek wel als je op zoek bent naar ruime/meerdere kamers voor grote groepen. restaurant slecht
Datum van verblijf: mei 2012