Beoordeeld op 27 oktober 2015

Voor mijn werk heb ik hier 2 maanden lang in een studio gezeten. Deze bestond uit een ruimte van ong 4x4 meter met bed, buro, eettafel + 2 stoelen keuken blokje met wasbak, 2 elektrische heaters en standaard koelkast. De kamer heeft eveneens een full size diepvries. Deze heb ik niet gebruikt omdat je hem s'nachts ook hoort. Matras is aan de stevige kant maar slaapt goed. Verder douche airco en balkon met 2 stoeltjes. De studio is vrij "basic" maar goed te doen. Spanhoek is net begonnen met een nieuwe ontbijt service en die is 10 keer beter dan wat ze hadden. Dus nu ook gebakken eitjes, pannekoekjes, roerei, spekjes etc. er is wel een restaurantje maar dat is om 18.00 uur dicht. er is echter genoeg in de buurt. bovendien zit je vlak bij de markt en tussen de winkelstraten. De grote kracht van spanhoek is echter het personeel. Zowel voor het ontbijtrestaurant als de receptie incl. de security geldt; zeer vriendelijk, attent, behulpzaam en vooral ook persoonlijk. Men is duidelijk bezig met innovatie. Speciaal wil ik hier Marco even noemen. Een voorbeeld; Ik had een fiets geleend die ik zonder bezwaar mocht stallen in een afgesloten ruimte. Toen mijn trappers kapot waren en ik niet in staat was nieuwe te halen, lagen ze een paar dagen later voor mij klaar. Marco had ze gekocht. Waar vind je nog deze service. Als ik weer in Paramaribo kom ga ik lekker weer hier zitten!

Datum van verblijf: september 2015
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 29 mei 2015 via mobiele applicatie

We kwamen hier even zitten om uit te rusten en om iets te gebruiken. Ik bestelde bij de Bali cola zero of light, maar dat was er niet en ook alcohol vrij bier konden ze mij niet aanbieden. Dus maar een cappuccino besteld die lekker sterk was.

Datum van verblijf: mei 2015
Beoordeeld op 8 mei 2013

Wie op zoek is naar een stijlvol en sfeervol hotel in het hart van het centrum van Paramaribo in Suriname is bij Spanhoek Hotel aan het juiste adres.

Meer in het sfeervolle centrum vertoeven van Paramaribo bestaat niet. Voor een zeer redelijk bedrag overnacht je in een heerlijk boutique hotel dat beschikt over schitterende, ruime kamers die van alle gemakken zijn voorzien.

Als het penthouse nog vrij is, dan zeker deze kamer reserveren dat een schitterend uitzicht biedt over het centrum van Paramaribo. Zet 's avonds één stap buiten de deur van het hotel en je zit midden in bruisend Paramaribo "Little Las Vegas" met tal van casino's vlak om de hoek. Ontbijt is inbegrepen met ruime keuze en vriendelijke bediening. Het ontbijt wordt genuttigd in het Spanato restaurant dat hoort bij het Spanhoek Hotel. In dit Spanato restaurant kun je overigens ook prima lunchen. Aanraders zijn de enorme hamburgers en de soutosoep.

Een aanrader dit Spanhoek Boutique Hotel!

Harry Mulder

Datum van verblijf: maart 2013
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 7 december 2012

Geen super de luxe hotel, maar het zeer klantvriendelijke personeel maakte het een topverblijf. Ze hebben ons uitstekend geholpen toen we een vertraging hadden van 25 uur voor onze volgende vlucht.

Het ontbijt wordt geserveerd in het naast gelegen restaurant. In oktober (buiten hoogseizoen) betekende dit dat je van de kaart mocht kiezen. Na 3 dagen omelet waren we toe aan een ander ontbijt.

Oh en niet gek kijken als je na je vlucht bij aankomst na 16.00 uur een verlaten centrum aantreft. Het is dan namelijk te doen aan de waterkant of bij de restaurants t.h.v. het Torarica.

Datum van verblijf: oktober 2012
Beoordeeld op 2 februari 2012

Verwacht geen uitgebreide receptie of uitgebreide lobby. Maar als je lekker centraal wilt zitten zit je goed.
De mensen bij de receptie zijn super aardig en doen alles om het je naar de zin te maken, maar niet alle restaurantmedewerkers (met name die het ontbijt verzorgen) zijn zo aardig. Omdat hen alles te veel was en we nauwelijks meer iets durfden vragen hebben we geklaagd bij 'de manager'. Ook geen vriendelijke man, maar het heeft wel geholpen. Vanaf dat moment was iedereen superaardig.
De meeste kamers hebben geen balkon, en als je er wel een hebt is die niet overdekt. Bij regen en bij flinke zon kun je er dus niet zitten.
Het is er wel een herrie door de grote hoeveelheid auto's die voorbij razen, maar dat is het lot van in de stad zitten! De airco overstemd het geluid wel grotendeels.
Al met al hebben we er prima verbleven, met wel wat aan- en opmerkingen dus!!

Kamertip: Vraag een kamer op de vierde verdieping, die hebben een balkon.
Datum van verblijf: januari 2012