“Topkeuze voor een gezellig en heerlijk etentje.”
Beoordeling van Passie, Food & Wines

Passie, Food & Wines
Geclassificeerd als nr. 7 van 140 Restaurants in Paramaribo
31 mei 2018 beoordeeld

Mooie locatie, hartelijk welkom ,en heerlijk gegeten, met uitstekend advies van de gastvrouw welke wijn erbij past! Een aanrader !

29 mei 2018 beoordeeld

Bij aankomst wordt je al hartelijk verwelkomt door de parkeerwachter en wordt het overgenomen door de gastvrouw en haar team!
Vervolgens wordt je begeleidt naar je tafel. We zijn met z'n 3-en en is onze hele avond verzorgd en zijn wij in de watten gelegd... Het menu wordt naar keuze gedurende de uitservering toegelicht hoe deze bereidt is geworden. De wijnarrangement wordt geheel afgestemd op het menu van jouw keuze. Geheel relaxt hebben wij deze genoten... Het team laat zien wat voor een voortreffelijke avond je geniet wanneer je daar een diner wilt gebruiken, geweldig genoten!!! Mijn complimenten Stein & Marloes, Abigail, Dave, Vikaash en teamleden die mijn verjaardag een extra tintje hebben gegeven.

12 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij aankomst werden wij op het parkeerterrein heel vriendelijk ontvangen door een meneer die ons vervolgens met ons meeliep naar het terras. Daar werden wij begeleid naar onze tafel. Uiteraard op het terras. Prachtig uitzicht. Vriendelijke en professionele bediening!
En het eten.... heerlijk en met zorg bereid en opgemaakt.
Een aanrader!

7 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Meerdere keren geweest op deze prachtige locatie en elke keer weer zeer aangenaam verrast.
Zeer verfijnde en verse gerechten met mooi uitgekozen bijpassende wijnen.
Attentvolle en vriendelijke bediening en een gastvrouw met enorm veel passie voor haar vak.
Aanrader!

30 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn positief verrast door fijne smaken, verzorgde opmaak en leuke locatie. Ook de bediening snapt wat gastvrijheid is. Surinaams Fusion met ingrediënten uit eigen tuin.

Nog maar weinig reviews omdat ze pas 2 maanden open zijn. Aanrader!

Reizigers die Passie, Food & Wines bekeken, bekeken ook

Paramaribo, Paramaribo District

In Passie, Food & Wines geweest? Deel je ervaringen!