Beoordeeld op 11 juli 2019

De incheck ging vlot, kregen een pasje mee die ervoor zorgt dat je ook de lift kunt gebruiken ("inchecken" in de lift haha, wel veilig gevoel!). De kamer was erg netjes en verzorgd, hygiënisch, wij hadden 2 tweepersoonsbedden, handig. De douche is ruim, er staat een kast, een koelkast, een airco, een televisie. Het ontbijt is heerlijk, veel keuze, zowel Surinaams, Javaans als Engels en Aziatisch, genoeg keuze dus. Tevens genoeg tafeltjes om aan te eten. Extra leuk was dat de hostess bijna dagelijks een praatje kwam maken met ons bij het ontbijt. Ze wist op de laatste dag nog precies wat we kwamen doen in Suriname (familiebezoek + vakantie), ontzettend leuk! Het hotel heeft verder 2 restaurants,1 buiten en 1 binnen. Binnen hebben we niet gegeten, buiten wel. Van dit eten kreeg ik wat buikpijn, maar dat kan ook door de switch NL-SU komen + van het feit dat ik niet per se vroeg of het vlees well done gemaakt kon worden, dus het was nog rood van binnen. Geef dit dus duidelijk aan. Achter het hotel zit een mooi strandje met ligbedden, idyllisch. Je wordt er wel lek geprikt door muggetjes dus neem Deet mee. Er is een gratis shuttle bus van het hotel naar het centrum. Je kunt het echter ook prima lopen, hebben wij ook gedaan. Je bent dan 30-45 minuten onderweg en ziet onderweg van alles: ook leuk! Nabij het hotel (als je het hotel uitkijkt naar links) zit aan de overkant een Chinese supermarkt, handig als je wat nodig hebt! Wij vonden het een goed hotel en zouden zeker nog eens teruggaan!

Kamertip: Wij hadden een kamer op verdieping 6, heerlijk rustig! Nergens last van gehad.
Datum van verblijf: juni 2019
Discover54561517742, Guest Relations Manager van Courtyard by Marriott Paramaribo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 juli 2019

Beste Stephanie,

Dank je hartelijk voor je lovende woorden over The Courtyard Paramaribo.

Ons team werkt er hard aan onze gasten goed te accomoderen met de bijbehorende goede service.
Uw feedback is daarom van groot belang.

Wat fijn dat u heeft genoten van ons divers ontbijt.
De maaltijden van the Courtyard Paramaribo zijn van zeer hoge kwaliteit.
Hygiene speelt daarbij een zeer grote rol, deze staat bij ons hoog in het vaandel.

Met een cocktail in de tropische tuin kunt u genieten van de ondergaande zon.
Wij verwelkomen u graag weer bij ons als u Suriname weer bezoekt.

Een warme groet,

Beoordeeld op 18 mei 2019

De kamers zijn keurig en schoon. Het bed en de kussens zijn heerlijk zacht . Tevens ruime kamers en het ontbijt uitgebreid en lekker.
Het personeel is heel vriendelijk. De tuin is heel mooi ingericht met een leuk uitzicht op de rivier.
Er wordt heel veel aandacht besteedt aan onderhoud .zeker aanbevolen

Datum van verblijf: april 2019
Discover54561517742, Guest Relations Manager van Courtyard by Marriott Paramaribo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 mei 2019

Dear Rachel,

Thank you for sharing your experience at the Courtyard Paramaribo.

We appreciate your feedback and are delighted to hear that you had a great stay.
With a spirit to serve, we take great pride in not only meeting, but exceeding your expectations.

It is good to hear that you enjoyed breakfast and our beautiful garden.
The kind words regarding our friendly staff and our updated maintenance we really appreciate.

Your feedback is integral to our ability to continue to improve our service. Thank you again for your time and come visit us again soon!

Kind regards,

Beoordeeld op 27 januari 2019

op een paar kilometer van het centrum, naast een casino
ruime parking, achteraan de rivier (Suriname)
mooi ingericht, vriendelijke en vlotte bediening
zwembad met zout water, behoorlijke fitnessruimte
klein strandje
goed ontbijt (zeker de bangbang-vis proberen!), veel variatie, ook verse eibereiding en wafels
2 verschillende restaurants (zie beoordelingen flavors en meat us)
kamers in orde, wel weinig zeepjes die niet dagelijks aangevuld worden

Kamertip: kamer links onpaar nummer, zicht op rivier, pare kamers rechts geven uit op casino kamer achteraan duurder en naast zwembad
Datum van verblijf: januari 2019
Discover54561517742, Guest Relations Manager van Courtyard by Marriott Paramaribo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 februari 2019

Beste Muriel,

Hartelijk dank voor de tijd die u heeft genomen om uw verblijf bij the Courtyard Paramaribo te evalueren op TripAdvisor.

Het verheugt ons zeer dat u zo tevreden bent over ons hotel. Ons ontbijt wordt door onze gasten zeer gewaardeerd en de Bang Bang wordt zelfs geprezen.

Wij streven ernaar om onze gasten te assisteren, om een zo succesvol mogelijk verblijf mogelijk te maken. Daarom nemen wij uw feedback uiteraard mee.

Graag danken wij u voor uw beoordeling en wij hopen u spoedig weer als onze gast te mogen ontvangen.

Hoogachtend,

Beoordeeld op 17 januari 2019

De bediening is zeer goed en heel persoonlijk. De kamers zijn ruim en recent gerenoveerd. De maaltijden subliem vooral het ontbijtbuffet. Alleen het zwembad is niet erg groot. Maar de zitjes met uitzicht op de Surinamerivier maken veel goed. De kamers zijn rustig gelegen.

Kamertip: Uitzicht Suriname rivier.
Datum van verblijf: december 2018
Discover54561517742, Guest Relations Manager van Courtyard by Marriott Paramaribo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 januari 2019

Beste Ineke,

Dank voor uw zeer positieve comment over ons hotel.

Wij vinden een goede en persoonlijke bediening erg belangrijk.
Het doet ons goed dat u heeft genoten van uw verblijf en het prachtige uitzicht over de Suriname rivier.

Wij staan wederom voor u klaar bij uw volgende bezoek aan Suriname.

Beoordeeld op 10 januari 2019

We hadden dit hotel gekozen om onze jaarwisseling door de te brengen.Staf en personeel zijn heel vriendelijk en echt customer focused! Het hotel is schoon, netjes en fris. Ontbijt, lunch en diner smaken geweldig.

Kamertip: Heel schoon, netjes en fris!
Datum van verblijf: december 2018
Discover54561517742, Guest Relations Manager van Courtyard by Marriott Paramaribo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 januari 2019

Beste Connector,

Dank u voor uw fijne comment over ons hotel. Wij zijn erg blij dat u een geweldige tijd heeft gehad bij ons en mooie memories tijdens de jaarwisselijng mocht mee maken.

Wij verwelkomen u graag tijdens uw volgende bezoek aan het Courtyard Paramaribo.