“Leuk en lekker”

Bodega & Grill de Waag
Geclassificeerd als nr. 7 van 174 Restaurants in Paramaribo
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Romantisch, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
Beschrijving: In Bodega & Grill de Waag bent u welkom voor ontbijt, lunch of diner. We hebben een uitgebreide lunchkaart en tapas kaart. Op de avondkaart vele grill gerechten met een Caribische touch. Er is een wijnkaart met 'wereldwijnen' en er zijn speciaal geselecteerde wijnen in het wine by glass systeem. We serveren fairtrade koffie van het merk PURO.
14 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke plek om te lunchen of te dineren. Straalt historie uit. Gerechten zijn prima en het bier en de witte wijn zijn koud. Zeer aimabele gastheer.

Datum van bezoek: juli 2019

15 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens een bezoek aan dit restaurant wilden wij een cocktail en een kaasplankje. Personeel had echter geen kennis van de kaart en wist ons niet te informeren over de ingrediënten uit de cocktails. Pas geruime tijd na de bestelling te hebben opgenomen, kwam de serveerster met de mededeling dat ze helemaal geen kaasplankje hadden en er was volgens hen ook geen alternatief.
Zo'n 20 minuten later - toen wij op het punt van vertrekken stonden - werden de drankjes gebracht (terwijl er verder geen andere gasten waren). De pina colada smaakte echter enkel naar ananassap: geen rum of kokos. Personeel beweerde dat dat er wel allemaal in zat. Ze hebben er toen nog wat kokosmelk bijgedaan, maar er zat duidelijk geen rum in.
Tot slot kregen we ook een te hoge rekening, omdat de prijzen op de menukaart niet zouden kloppen. Geen aanrader dus.

Datum van bezoek: april 2019
19 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere hamburger gekregen, duidelijk huisgemaakt en met goede sausjes (buiten België nog niet zo 'n goede mayo gekregen!)' verse' sapjes waren lekker maar waarschijnlijk niet pas geperst.

Datum van bezoek: maart 2019
mwittenberg1965, Manager van Bodega & Grill de Waag, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 maart 2019

Hartelijk dank voor uw reactie. Helaas hebben we (buiten ons om) een storing gehad in het POS systeem.
Dit is inmiddels verholpen. De sappen worden wekelijks diverse malen gemaakt van puur vers fruit (zonder toevoegingen) en met zo min mogelijk suiker (helaas niet bij lemmetjes en markoesa).
De mayonaise komt niet uit de standaard potjes en wordt op receptuur bereid.

10 februari 2019 beoordeeld

Ik zal wel pech gehad hebben, maar restaurant was leeg en ongezellig en heb echt smakeloos en vies gegeten. Tapasplank nodigde niet uit meer te bestellen. Ik snap werkelijk niet waarom mensen mij dit restaurant aanraadden.

Datum van bezoek: januari 2019
24 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel en lekkere lunch. Mooie binnenplaats waar je goed kan genieten van een lekkere maaltijd en drankjes

Datum van bezoek: januari 2019

Reizigers die Bodega & Grill de Waag bekeken, bekeken ook

Paramaribo, Paramaribo District

In Bodega & Grill de Waag geweest? Deel je ervaringen!