“Heerlijk ijs maar vreselijke bediening”
Beoordeling van Alegria

Alegria
Geclassificeerd als nr. 41 van 174 Restaurants in Paramaribo
13 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ijs was heerlijk maar nog niet eerder zo’n ongeïnteresseerd en onvriendelijk personeel gezien in Suriname.
Dus voor het ijs moet je gaan maar niet echt voor de gezelligheid.

Datum van bezoek: maart 2019

19 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier kun je lekker relaxen en een ijsje eten. In de buurt zijn er zat winkels: Kirpalani etc om gezellig te winkelen.

Datum van bezoek: augustus 2018
21 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk ijs en milkshakes. Iedere avond waren we hier te vinden voor een heerlijk ijsje of milkshake.

Datum van bezoek: april 2017
2 oktober 2017 beoordeeld

Je kunt verschillende activiteiten (spelletjes) ondernemen met kinderen. Jammer dat de ballenbak alleen voor hele jeugdigen is.... Voor kinderen ouder dan 4 jaar is de interesse in Alegria er dan uit. Ze verkiezen dan Mac Donald, Burgerking etc, boven Alegria. Vind ik persoonlijk jammer.
De ALEGRIA (Icecream in een schelp) is nog steeds mijn grote favoriet! De rest is matig.

Datum van bezoek: september 2017
11 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ze hebben de heerlijkste ijs . Van alle soort smaken.banana split moet je ook proberen je kunt ook Snacks daar verkrijgen.Er is ook een kinderspeelparadijs.Maar Alegria staat echt bekend om hun heerlijke ijs.

Datum van bezoek: juli 2017

Reizigers die Alegria bekeken, bekeken ook

Paramaribo, Paramaribo District

In Alegria geweest? Deel je ervaringen!