“Puur en lekker eten!”
Beoordeling van Puur

Puur
Geclassificeerd als nr. 5 van 175 Restaurants in Paramaribo
Beschrijving: U wordt warm ontvangen in ons gastvrije, ontspannen en moderne interieur. Intiem, maar energiek. Een heerlijke plek om de beslommeringen van alledag te vergeten. Puur staat voor eerlijke (fairtrade) en verantwoorde verse producten.
10 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten en vriendelijk personeel! Door de weeks niet druk. De menukaart is beperkt , maar er is wel voor ieders wat wils.

Datum van bezoek: juli 2018

27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag met vriend naar Puur geweest. Op aanraden van familie en wij hebben genoten. Een heerlijke Caesar Salad en lekkere wijnen. Aardige en attente service....zeker een aanrader als je even iets ander wilt. Kom hier zeker terug.

Datum van bezoek: mei 2018
14 mei 2018 beoordeeld

Heerlijke carpaccio, de pasta mag je zelf samenstellen. Verse producten die heerlijk smaken. Lokatie buiten centrum maar het omrijden waard. Ten opzichte van andere restaurants wat hoger geprijsd, echter kwaliteit prima.

Datum van bezoek: april 2018
13 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten ik had een salade en de andere een pasta alle drie de gerechten waren meer dan lekker

Datum van bezoek: april 2018
15 januari 2018 beoordeeld

Altijd weer een feest luchbij puur! Heerlijk broodje en een goede kop koffie en altijd aardige bediening.

Datum van bezoek: januari 2018

Reizigers die Puur bekeken, bekeken ook

Paramaribo, Paramaribo District

In Puur geweest? Deel je ervaringen!