Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 89 per nacht.

NH Hotels
Hotel 84 DC(Bogota)
  • Gratis parkeren
Masaya Hostel Bogota(Bogota)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Bar/lounge
  • Zwembad
  • Restaurant
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 291 per nacht.

Cite Hotel(Bogota)
BestDay.com
  • Inclusief ontbijt
Hotel Vilar America(Bogota)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 181 per nacht.

19 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel, zeer gastvrij!!
Super behulpzaam. Nederlands sprekende hotelier. Wel erg steil bij het lopen van de stad naar het hotel.
Maar na paar keer hadden we meer lucht over aan het eind...
Hotel is vlak bij alles wat je zien wilt!!

Verbleef: november 2016, reisde met vrienden
9 juli 2016 beoordeeld

Dit is een mooi en net hotel in het midden van de oude stad. De baas spreekt Nederlands , dat is natuurlijk mooi meegenomen. Het ontbijt is echter niet zo schitterend. Een eitje, omelet of spiegelei, is er te krijgen.. niets anders..... ik vroeg eens gewoon een boterham met kaas en daarvoor moest ik extra betalen.

• Verbleef: juli 2016, reisde met familie
23 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een tour door Colombia (Villa de Leyba, Pereira, Cartagena, Tayrona Park) nog een paar dagen Bogota, La Candelaria in Hotel Muisca. Director Carlos spreekt Nederlands! Wat een leuk hotel. Fijn personeel en prima locatie. Veel restaurants en musea. Fantastische mensen, die Colombianen. Pluim voor onze gidsen en chauffeurs: Dario, Diego, Gustavo, Yohani, Anjela, allemaal top!!

Verbleef: april 2016, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Deutsche Telekom
8 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel is een prima uitvalsbasis om Bogota en vooral de wijk la Candelaria te verkennen. Hotel is zeer schoon met een leuke inrichting. Kamers waren wat krap maar zeker niet storend. Badkamer met warmwater. Enige minpunten waren wat ons betreft ontbijt en het te harde bed. Al met al, prima prijs/kwaliteit verhouding.

Verbleef: december 2015, reisde met een partner
22 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi en fijn hotel midden in oude centrum. Ruime kamers en goed ontbijt. En ook prettig is dat carlos nederlands spreekt. Het is wel wat gehorig.
Eettip: vanaf muisca naar beneden lopen (iets wat steil) restauant la cocina !
Heerlijk gegeten.

Ook bogota mike bike tours is een aanrader.

Qua veiligheid moet je rekening houden dat je in een grote stad bent. Oude binnenstad niet overal prettig / veilig @ night.

Verbleef: december 2015