Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (324)
Beoordelingen filteren
324 resultaten
Waardering van reizigers
171
107
33
7
6
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
171
107
33
7
6
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 324 beoordelingen
Beoordeeld op 27 oktober 2016

Service en kwaliteit zijn prima voor elkaar. Het hotel is gelegen op een leuke locatie waar vanalles te doen is en er veel restaurantjes en barretjes op loopafstand zijn.
Enige minpuntje was de douche op, 1 van de kamers. Het warme water was erg onregelmatig waardoor je vaak onder een te hete of koude douche stond.

Datum van verblijf: oktober 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Bedank martijno172
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Luis Alexander F, Gerente van NH Bogota Pavillon Royal, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 november 2016
Google-vertaling

Please receive greetings from your NH Royal Pavillon Hotel.

First of all we want to thank you for taking the time to leave this TripAdvisor review.

We are very happy you had a pleasant stay with us.
Our location is one of our highligths, so thank-you to mencionated.

About the hot water system, let me begin by offering my sincere apologies.
I and the maintenence department will make sure this issue get solved as soon as possible.

We hope to have you during your next trip to Bogotá City.

Sincerely,

Luis Alexander Ferrer
Director.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 5 oktober 2018

Datum van verblijf: september 2018
  • Reistype: Reisde alleen
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
TatianaP2679, Director General van NH Bogota Pavillon Royal, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 oktober 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 14 mei 2018

Datum van verblijf: mei 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Tatiana P, Director General van NH Bogota Pavillon Royal, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 mei 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 13 mei 2018

Datum van verblijf: januari 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Tatiana P, Director General van NH Bogota Pavillon Royal, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 mei 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 4 februari 2018

Datum van verblijf: januari 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Tatiana P, Gerente van NH Bogota Pavillon Royal, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 februari 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken