13 april 2017 beoordeeld

We verbleven 2 nachten in hotel Casa Deco : een ruime kamer, goed ontbijt met zeer vriendelijke bediening. Het hotel is centraal gelegen in de wijk La Candelaria, wat een bezoek aan het koloniale centrum van Bogotà gemekkelijk maakt.

Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
GianpaoloGM, Propietario van Hotel Casa Deco, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 april 2017

Vielen Dank für Ihre Kommentare

16 augustus 2016 beoordeeld

Midden in het centrum van Bogota ligt dit vriendelijke hotel.
De deur is dicht, dit zegt wel iets over de veiligheid in dit gebied, maar er is altijd iemand aanwezig om de deur voor je te openen en binnen heerst een oase van rust en gastvrijheid.
Drie keer zijn we hier te gast geweest, iedere keer een andere kamer en iedere keer ruimte te over voor 3 personen. Een heerlijk dakterras met uitzicht op de omgeving.
Personeel spreekt Spaans en Engels en helpt mee om oplossingen te bedenken als dingen anders lopen dan gepland.
Zeer aan te bevelen!

Kamertip: In overleg is wisselen van kamer mogelijk
  • Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
17 maart 2016 beoordeeld

Een heerlijk paar dagen in Bogota gehad mede dankzij ons verblijf hier.
Het is een heerlijk hotel waar je je als klant zeer gewaardeerd voelt.
De service is geweldig, er staat koffie, thee en een lokale drank voor iedereen gratis beschikbaar.
De kamers zijn groot en zeer netjes, goed smaak kan verschillen maar wij hebben prima geslapen.
Het ontbijt met wat fruit, eitjes en broodjes. Wil je ham of kaas erbij vraag het dan gewoon even.
Het dakterras is heerlijk en de roomservice bezorgt ook daar kostenloos en de prijzen zijn zeer betaalbaar.
De locatie is super, alles in La Candelaria is op loopafstand.

Kamertip: de suites zijn mooi maar niet strikt noodzakelijk
  • Verbleef: maart 2016, reisde met een partner
17 december 2014 beoordeeld

we verbleven er bij aankomst in Colombia, mooie nette kamers, verzorgd ontbijt, tips voor lekkere restaurantjes in de buurt, is gebleven in een hippe buurt in Bogota waar het zeer leuk vertoeven is
We kwamen er een tweede keer na ons verblijf in het aazone en het was heerlijkom daar dan te kunnen genieten van de faciliteiten, zeer vriendelijk personeel

• Verbleef: juli 2014, reisde met een partner
4 augustus 2014 beoordeeld

gelegen in het oude gedeelte van de stad, dichtbij pleintjes waar het s avonds heerlijk vertoeven is en waar enkele goede restaurants zijn
goede uitvalsbasis om de stad te verkennen
vriendelijk behulpzaam personeel
ruime nette kamer, verzorgd ontbijt

• Verbleef: juli 2014, reisde met een partner