“Teleurstellend...”

Keukens: Internationaal, Café
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij kwamen hier binnen voor koffie. Nadat we de recensies gezien hadden bleven we eten en dat smaakte prima. Wij bestelden de falafel burger (matig van smaak en vrij droog) en chili con carne (Heerlijk van smaakt). Helaas is daarbij waarschijnlijk iets mis gegaan want ‘s nachts na een paar uur werd 1 van ons flink ziek. Verder die dag geen vlees/ei of melk gegeten en daardoor zijn we er vrij zeker van dat het daar aan lag..

Elin O, Gerente van Cafe del Mundo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 juni 2018

Hi ErwinManon,
Thank you for visiting us. We are sorry to hear that you got sick while in La Paz. For us in Cafe del Mundo, hygiene is extremely important and we work with fresh ingredients that arrive every morning to us. From there it always get carefully checked before it gets used. You are more than welcome, if you are still around to come back and visit us to get explained and shown how we work.
Saludos from Cafe del Mundo

22 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Naar aanleiding van de recensies maar eens hier gaan eten. Leuk restaurant met goede kaart met diversiteit aan gerechten van pasta tot Mexicaans. Ons hoofdgerecht was helaas zo veel dat we geen ruimte meer hadden voor de desserts die voorbij kwamen en er heerlijk uit zagen.

Elin O, Owner van Cafe del Mundo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 mei 2018

Hi Maaike v,
Thank you for your review! We are glad you enjoyed your visit! Always welcome back!
Saludos from Cafe del Mundo!

12 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit was helemaal super.. wij waren vroeg aangekomen in la Paz en deze tent was al om half 6 open.. lekkere koffie en goed eten..

Elin O, Gerente van Cafe del Mundo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 maart 2018

Hi jennifer4789,
Thank you for visiting us and for your nice comment! Hope to see you soon again! Saludos from Cafe del Mundo!

5 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima eten maar niet hoogstaand, zeer uitgebreide kaart dus voor ieder wat wils. Hou er echter wel rekening mee dat je s’avonds een uur moet wachten voordat er een bord op tafel staat!

Elin O, Propietario van Cafe del Mundo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 maart 2018

HI Pal v,
Thank you for visiting us. We are sorry to hear that you had to wait for your food. Hope to see you again!
Saludos from cafe del Mundo!

12 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke zaak vlakbij the witches market in La paz. Op het eerste gezicht als je binnen komt lijkt het niet veel en als je één verdieping omhoog gaat kom je op een soort halve verdieping waar iedere Europeaan zijn hoofd zal stoten, maar als je op de 2de verdieping komt, kom je in het echte restaurant gedeelte. Het is een heel gezellig, woonkamerachtig idee. Kleine vertrekken met 3 a 4 tafeltjes per ruimte. De "kamers" zijn leuk gedecoreerd met foto's van de vele verre reizen die de Zweedse eigenaresse heeft gemaakt. Ook liggen er overal boeken over reizen waar je lekker doorheen kan bladeren. Dan het eten: we hebben hier heerlijk geluncht. Ik had een hamburger met vers gesneden friet en mijn vrouw een broodje warm vlees. De porties waren groot en van goede kwaliteit. Ook de vruchtensappen met yoghurt zijn een aanrader. Fijne zaak dit!

Elin O, Manager van Cafe del Mundo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 september 2017

Hi RobertSmulders,
Thank you for your nice review! We are happy that you liked Cafe del Mundo!
Always welcome back!
Saludos!

Reizigers die Cafe del Mundo bekeken, bekeken ook

La Paz, La Paz Department

In Cafe del Mundo geweest? Deel je ervaringen!