3 februari 2018 beoordeeld

Wij hebben een zeer prettig verblijf (5 nachten deluxe room) gehad in het Shangri La. Het ontvangst was gelijk een luxe momentje; onze auto werd met de valet parking weg gezet, onze bagage werd later persoonlijk afgeleverd op onze kamer. De kamer was erg ruim; halletje met aangrenzend links de badkamer en rechts woon/slaapkamer, incl. balkon met prachtig zicht op de Grand Mosque. Het ontbijt was goed geregeld; zeer uitgebreide buffetvorm met smakelijke lekkernijen afkomstig over de hele wereld. We hebben 1x gedineerd in het Shangri La; buffet in hetzelfde restaurant. Net als bij het ontbijt zeer uitgebreid met heerlijke gerechten afkomstig over de hele wereld. Het personeel is in het gehele hotel erg vriendelijk / behulpzaam. Speciaal bedankje voor Durgu & Jemuel van Sofra bld; bedankt voor het presentje vlak voor ons vertrek! Het zwembad boven de Spa is een aanrader; lekker rustig & uit de wind op het dak van het hotel. Ook de ligging van het hotel is goed; vanaf de E22 zit je snel op de E10 - hoofdweg door Abu Dhabi / richting Dubai. Al met al een zeer prettig verblijf gehad, we komen zeker nog eens terug!

• Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
UlfBremer1, General Manager van Shangri-La Hotel, Qaryat Al Beri, Abu Dhabi, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 februari 2018

Dear Tim_Fleur,

Thank you very much for your review. It was a pleasure to have you as our guests and we are happy that you enjoyed our time with us. I will pass on the kind feedback to all our staff members. We look forward to welcoming you back to Shangri-La Abu Dhabi again in the nearest future.

30 december 2017 beoordeeld

Supermooie suite, schoon, maar rook wel een beetje muf. Restaurants goed, met name de chinees was erg lekker. Schitterende infinity pool, met uitzicht op de Moskee. Leuk weetje, we waren in dit hotel met de F1, het Mercedes team waaronder Hamilton zaten ook in dit hotel. F1 circuit is 20 minuten met de taxi.

• Verbleef: november 2017, reisde met een partner
UlfBremer1, General Manager van Shangri-La Hotel, Qaryat Al Beri, Abu Dhabi, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 januari 2018

Dear Laurenz,

1 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is hotel is gewoonweg prachtig! Mijn vriendin en ik hebben toch al wat gereisd en gezien. De mensen waren gemeend vriendelijk, we kwamen niks te kort en we kregen een upgrade naar de horizon room met een prachtig uitzicht over Sheik Zayed Moskee! Een pluspunt was het privé strand om echt van de rust te kunnen genieten. Het ontbijt was meer dan gewoon, je kwam niks te kort Dedrei is iemand die me bijblijft ze kwam constant vragen of we iets nodig Hadden, aan de receptie Ivy hielp ons ook met al ons vragen. Conclusie Shangri-La wij zijn fan en daar zien ze ons zeker terug!

Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
UlfBremer1, General Manager van Shangri-La Hotel, Qaryat Al Beri, Abu Dhabi, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 juni 2017

Dear Merveille D,

31 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn 4 nachten verbleven in shangri-la. We hebben een upgrade gekregen naar een mooiere kamer met zicht op het zwembad en het strand en de moskee. Ontbijt was super lekker met héél veel keuze. Heel vriendelijk personeel die altijd voor ons klaarstonden waaronder Deidre. Het strand is een super troef, de vliegtuigen waren voor ons niet storend. Het is niet zo dat er elke 5 min een voorbijkomt. Het eten aan het zwembad was vrij prijzig voor wat het was. Buffet savonds heel lekker, en uitgebreid en allemaal ter plaatste bereid. Zeker je lid maken want dan krijg je 25% korting.
Gratis WiFi in het hele hotel zelfs op het strand.
Van hieruit vertrokken we naar Dubai. Onze checkout werd zonder problemen verlengd met 2u.
We zullen zeker opnieuw voor dit hotel kiezen.

Verbleef: mei 2017, reisde met een partner

Dear chermoline,

Thank you for your kind words, we are overjoyed that you have been satisfied with our service, and it is truly an encouragement for us to go the extra mile in ensuring a great experience to each of our guests. We look forward to welcoming you back soon.

Shangri-la Qaryat Al Beri, Abu Dhabi

19 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een ambiance, je bent midden in een super hotel met uitzicht op het water. Het strand is elke dag perfect verzorgd en er staat altijd iemand van de bediening klaar om u te helpen met wat u dan ook wenst. De kamers zijn ruim en van alle gemakken voorzien. Een groot badkamer en een lekker balkon met uitzicht over het water. Elke dag weer een super ontbijt met veel keuze. Daarnaast zijn er veel mogelijkheden om erg goed te dineren in de avond!

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
Thomas G, General Manager van Shangri-La Hotel, Qaryat Al Beri, Abu Dhabi, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 augustus 2016

Dear rekiwaho,

Thank you for sharing your feedback of your recent stay with us on Trip Advisor.

It is a pleasure to know that you have enjoyed all aspects of your stay, from the sumptuous breakfast, well appointed rooms and most importantly the attentive service all areas have added positively to your experience.

On behalf of the team at Shangri-La Qaryat Al Beri, we look forward to welcoming you back soon.

Best regards,